חדשות הפרסום בגוגל
מה שמעניין אותך באמת!

גוגל מרחיבה את אפשרויות החיפוש במובייל ותעזור לכם בתכנון הטיול הבא

חברת גוגל מחפשת דרכים נוספות להקל על החיפוש שלכם, נכון להיום החברה מציגה אופציות נוספות של סינון תוצאות החיפוש במובייל. בעת תכנון טיול וכמובן חיפוש מלונות או טיסות, תוכלו לבחור האם לראות תוצאות חיפוש ממחיר מסוים או מדירוג ספציפי. זאת בהמשך לדירוגי המלונות המשולבים בתוצאות החיפוש אשר גוגל הציגה במאי השנה. אז איך תכלס החברה הולכת לעזור לנו בתכנון הטיול הבא? 

white desktop with notebook with holiday checklist and smartphone booking hotel. All screen graphics are made up.

ג’ונתן אלפרנס, סגן מנהל מחלקת ניהול מוצר בגוגל, פרסם פוסט בבלוג:

“אנו נותנים כעת לאנשים את האופציה לסנן תוצאות חיפוש של מלונות אשר מבוססים על צרכיהם הספציפיים. למשל, יוכלו לסנן את התוצאות על בסיס דירוג או מחיר בנגיעה אחת בלבד במסך הפלאפון. אנו נקל על החיפוש ונכוון בדיוק למה שאנשים רוצים למצוא […] אפשרות זו זמינה בארה”ב בלבד בימים אלו אך תופץ בצורה רחבה במהלך השנה.” 

גוגל מתכוונת גם לחסוך לכם בעלויות (!!), זאת על ידי סימון עסקאות משתלמות בתגית “Deal”, המציגה מחיר נמוך במיוחד ביחס לשאר המלונות או ביחס להיסטוריית המחירים של המלון. בנוסף, גוגל תחלק לכם “טיפים” אשר יעודכנו בזמן אמת בעת החיפוש, למשל להזיז מעט את תאריך הטיסה או השהייה במלון על מנת לבצע עסקה טובה יותר עבורכם.

זה לא נגמר פה, באם לא מצאתם טיסה או מלון, גוגל תמשיך לעקוב בשבילכם ותמצא עבורכם את שחיפשתם. בגזרת הקניות, אלפרנס מדווח כי הם עושים ניסוי בארבע מדינות שונות, הבודק תוכנת המרת מטבע בזמן אמת. כלומר, המרת מטבע על פי מיקום, המציג את מחירי המוצרים ו/או השירותים שלכם במטבע מקומי, במודעות ודפי נחיתה בצורה אוטומטית.

כל מה שנותר הוא להמתין שאפשרויות אלו יפתחו בפני הקהל הישראלי ולבחור את היעד לחופשה הבאה שלכם 🙂