תיאור השירות

פרסום, שיווק ומסחר באמזון

ענקית הפרסום המקוון אמזון הפכה לפלטפורמת פרסום מובילה ושלישית בגודלה אחרי גוגל ופייסבוק. בניגוד לפלטפורמות האחרות ולמנועי חיפוש, אופי השימוש של הגולשים באמזון הוא ממוקד מטרה, והגולשים מגיעים בהכרח כדי לרכוש מוצר כלשהו בחנות אמזון הרלוונטית לו.

אנו פועלים בזירת הקידום האורגני במטרה להתברג כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש הפנימיות באתר, עם הביטויים הרלוונטיים ביותר עבור כל מוצר, במקביל לפרסום ממומן

קידום מוצרים באמזון הוא רכיב חיוני להצלחת המכירה באמזון. מה שמשפיע על המיקום הוא הרלוונטיות של המוצר, איזה מוצרים אמזון חושבת שיש סבירות גבוהה שירכשו אותם, המחיר, וכן כמות חוות הדעת החיוביות על המוצר. זה ממש על קצה המזלג. נשמח להרחיב ולהיות השותפים שלכם להצלחה.

שירותי מחלקת פרסום באמזון

  • בניית קמפיינים ממומנים באמזון
  • קידום אורגני באמזון, ליסטים, מוצרים, חנויות, סוחרים
  • מדידה מדויקת, ניתוח ואנליזה מעמיקה ודיווח שוטף

יתרונות וחסרונות המוצר

אפקט הראשוניות – עוד לא כולם שם
קהל ממוקד - חיפוש באמזון מטרתו היא לקנות
באמזון מרגע שהזנת את פרטי האשראי בקנייה ה-1, כל רכישה עתידית הופכת לפעולה קלה ללא הזדמנויות יציאה.
מתאים רק למוצרים שאפשר לרכיוש און ליין
הפרסום באמזון בשפה העברית עדיין בחיתוליו

למה פרסום באמזון איתנו?

פרסום באמזון הוא תחום מתפתח שנשען על ידע נצבר ופיתוח מומחיות. לצוות מרקטיזם ניסיון וידע רב בתחום המסחר האלקטרוני, בקידום אורגני וניהול קפמפיינים במודל CPC. כמו כן, אנו עושים שימוש בכלים המתקדמים ביותר המסייעים לנו לנתח ולמדוד אפקטיביות בצורה מושלמת.

למה איתנו
חנה שמשי

“צוות מרקטיזם הינו אי “ייחודי” ושונה ״בים״ חברות וגופים המציעים שירותים דומים. מדובר בחברה מקצועית, אמינה, יצירתית, אחראית ובעלת רמת שירות משובחת.”

אייקון של ציטוט
המלצה מאת זוזו סגווי

“מעולם לא נתקלתי בגבולות הניסיון העשיר שלי בעולם האינטרנט בחברה מקצועית, יצירתית, חותרת למגע, עם ראש פתוח, נעימה, עם יחס מדהים ללקוחות שלה כ-Marketism . אני עובד כבר 10 שנים עם ספקים ונותני שירות, וזו הפעם הראשונה שאני פשוט מאוהב!״

אייקון של ציטוט
המלצה מאת דורון וימר

״עבודתכם הבלתי מתפשרת מבדילה אתכם משאר המתחרים בשוק ומשתקפת להפליא במבחן התוצאה. הזמינות בכל עת ביחד עם עבודת שיווק אינטנסיבית הופכים אותנו ללקוחות שבעי רצון מכל הבחינות.״

אייקון של ציטוט

רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!

קידום באמזון

החידוש הגדול הוא שהמסחר באמזון הפך לאחרונה להיות נגיש גם לישראלים.  ההבדל המרכזי בין אמזון לפלטפורמות אחרות הוא בכך שבעוד שהפלטפורמות האחרות עוסקות בחיפוש מידע ומנסות להתחקות אחר כוונת המשתמש, באמזון מטרת החיפוש היא אחת בלבד – רכישה של מוצר כלשהו. גוגל למשל הוא מנוע של פרסומות ואילו אמזון הוא מנוע ממוקד של מוצרים בלבד. באמזון ישנה הקורלציה החזקה ביותר בין ביקור לרכישה. אופי הרכישה גם הוא גורם שמניע מפרסמים לשיווק באמזון – באמזון, בניגוד לגוגל למשל, מהרגע שהזנת את פרטי האשראי שלך בקנייה הראשונה, כל קנייה עתידית הופכת לקלה ומהירה הרבה יותר. אלגוריתם החיפוש של אמזון נקרא A9 והוא מסייע למשתמשי האתר למצוא בחנות באמזון את המוצרים הטובים ביותר במחירים הטובים ביותר.

קידום מכירות באמזון

חשוב לדעת שאמזון מחזק רלוונטיות ועמודי מוצר שממירים ולא את אלה שיש בהם הכי הרבה מילות מפתח.  המיקום נקבע לפי המוצרים שהמירו הכי טוב. העיקרון של שיווק באמזון  – ככל שמוצר מסוים ממיר טוב יותר עבור מילת מפתח מסוימת, כך יעלה המיקום שלו עבור אותה מילה. אלגוריתם A9 פחות מורכב מהאלגוריתם של גוגל והוא  משכלל את הפרמטרים הבאים: התאמה בין מילות החיפוש הנפוצות לכותרת המוצר, כמות חוות דעת קונים – ככל שיש יותר חוות דעת של קונים המוצר ימוקם יותר גבוה, מחיר, אפשרויות ושיטות המשלוח, התאמה לקטגוריית חיפוש – באמזון יש קטגוריות ראשיות ועוד עשרות קטגוריות משנה.

בניית אסטרטגיית SEO לפרסום באמזון מתחילה במחקר מילים וזהו תהליך מתמשך. נקודת המוצא במחקר המילים היא רלוונטיות ולא נפח החיפוש. כדי להצליח בקידום מוצרים באמזון צריך לאתר את הביטויים המוצלחים ביותר ולהבליט אותם בעמודי המוצר. ניתן תמיד להוסיף ולערוך מילות מפתח למוצרים כך שתהיינה רלוונטיות לביטויים שונים. פעמים רבות דווקא ביטויים שחשבתם שיהיו ממירים יתגלו כלא ממירים בצורה מוצלחת ולהיפך.

מחקר מילים לקידום באמזון

לביצוע מחקר מילים באמזון ניתן להשתמש בכמה כלים: 

  • השלמה אוטומטית – הקלדה של מילה או נושא מסוים בתיבת החיפוש באמזון, מעלה הצעות נוספות.
  • כלי מילות המפתח של גוגל  – מציאת נפחי חיפוש. מוצרים בחנות באמזון עולים גם בתוצאות החיפוש של גוגל. אפשרות זו נותנת למפרסם שליטה מלאה בבניית הקמפיין ומציאת מילות המפתח שהקמפיין יתמודד עליהן במכרז ה- PPC .
  • סקופ – כלי מחקר מילים ממוקד לאמזון המגיע בגירסה חינמית כתוסף לכרום.

אמזון מדגיש תוכן שיווקי ומכירתי ועבודה פנימית על עמודי המוצר. לכן מעבר למחקר המילים ולאופטימיזציה, כדי להצליח בשיווק ומכירה באמזון  חשוב להשקיע בעמוד המוצר, לנסח תיאורים אטרקטיביים ככל הניתן ולאסוף כמה שיותר חוות דעת איכותיות על המוצר.

אז כמה כסף עליכם להשקיע בפרסום באמזון? תלוי בתחרותיות של קטגוריית המוצר שלכם. בקטגוריות תחרותיות, המפרסמים מוכנים להציע הצעות מחיר גבוהות למילות מפתח פופולריות, מה שמעלה את עלות הפרסום במספר דולרים לפי קליק. בקטגוריות תחרותיות פחות, העלות לקליק יכולה להגיע לסנטים בודדים במספר מילות מפתח.

אחרי כמעט שנה מהשקת אפליקציית AdWords למכשירי אנדרואיד, גם חובבי ה IOS יכולים להנות מהאפליקציה ולעקוב אחר נתוני הקמפיינים שלהם, בנוחות ממכשיר המובייל. [embed]https://www.youtube.com/watch?v=1BoLNGmbKQA&control=0[/embed]   האפליקציה מהווה כלי עזר למערכת ה AdWords במחשבים הנייחים ולא מחליפה אותה. שכן היא מאפשרת…

הבוקר, הודיעה גוגל כי היא יירטה רשת קישורים גדולה אשר השתמשה בשיטות המנוגדות למסמך ההנחיות של גוגל, וכמובן, הענישה אותה. רשת קישורים זו ניסתה להשפיע בצורה מלאכותית על מדד ה PageRank בתוצאות החיפוש, דרך קנייה, מכירה והחלפה של קישורים .…

לאחר ניסוי שערך כשש שנים, הגיעו למסקנה בגוגל כי המודעות מצד ימין אינן מספיק רלוונטיות למחפשים. מודעות אלו היו חשופות עד כה רק למחפשים במחשבים ולא במובייל וכעת גם אלו לא יוכלו לראותן. החל מיום שישי האחרון (19/2/16) מודעות ממומנות…

גוגל אישרה כי היא עושה ניסוי הכולל כמה עשרות עסקים ובו מציגים מודעות המהוות מעין "כרטיס ביקור" לעסקים. מודעות מסוג אלו הופיעו לראשונה בבחירות 2016 בארה"ב, ונקראות "כרטיס מועמד". התוכן במודעות אלו הינו שונה מהתוכן האינפורמטיבי שאנו מכירים במודעות עסקים…

אז לא, גוגל לא מפסיקה לדרג את עמודי האתרים, אך החברה יצאה בהודעה רשמית כי החל מהשבועות הקרובים, הדירוג לא יהיה חשוף למשתמשים. מדד דירוג עמודים (Page Rank) , היווה חלק מהחזון של גוגל עוד בהקמתה של החברה בשנת 1998,…

במדריך הקודם יצרנו רשימת מילים שליליות, שאיננו רוצות שתופענה בעת החיפוש. אבל, לעיתים, אנחנו מנהלים יותר מקמפיין אחד, אולם המילים השליליות להן אנחנו נזקקים הן זהות בין הקמפיינים השונים. האם נצטרך להגדיר רשימה בנפרד עבור כל אחד מהקמפיינים, גם אם…

בכל שפה, ישנן מילים רבות אשר להן יותר ממובן אחד. דבר המשעשע, לכשעצמו, כאשר אתם עוסקים בחידודים לשוניים, אבל הרבה פחות משעשע, כאשר אתם מעלים קמפיין ב-Google Adwords וקוצרים עשרות קליקים של גולשים שהגיעו בטעות לאתר שלכם, אבל לא באמת…

"כולם שווים, אבל יש שווים יותר" - אמירה מבודחת זו, שוודאי שמעתם עשרות פעמים במשך ימי חייכם, הינה עובדה ידועה, כאשר אתם מפרסמים בגוגל אדוורדס. כאן הכוונה לשוויים של קליקים. גוגל אדוורדס מאפשרת לכם להתאים הצגתן של מודעות לעתים קרובות…

מהם Site Link? סייט לינקס הם קישורים הנלווים לקישור הראשי שבמודעה. גוגל מאפשרת למפרסמים להוסיף עד שישה כאלה, ובכך, מסייעת למפרסמי קמפיין ממומן, לנווט גולשים לדפים מסוימים באתר, לזכות בחשיפה גבוהה יותר ובשיפור יחס ההקלקה. מה הביג דיל, אתם שואלים?…

מהם תוספי הסבר? תוספי הסבר למודעה מאפשרים לכם לכלול טקסט נוסף שמיועד לרשת החיפוש. כך ניתן להציג מידע מפורט לגבי בית העסק, למשל, שעות פתיחה, מוצרים במבצע ושירותים מיוחדים. תוכלו לייעד אותם לסוגי מכשירי גלישה שונים ולתזמן את הופעתם, להפעיל…