תיאור השירות

קידום ממומן - מדוע לנהל קמפיין מקצועי בגוגל?

פרסום בגוגל עם המרקטיסטים - בכדי להביא פניות רלוונטיות וממוקדות עבורכם באופן מיידי! אנחנו נמצאים בשוק תחרותי מאוד, ולכן – בחירה בחברה איכותית קריטית להצלחת קמפיין הפרסום שלכם בגוגל. צוות הקמפיינרים של מרקטיזם מומחים ביצירת לידים מעולים - ניהול קמפיינים בגוגל שפשוט עובדים... תשאלו את הלקוחות שלנו כמה הם מרוצים!

פרסום בגוגל אדוורדס [כמעט] כל אחד יכול לעשות, אבל לא כל אחד יודע לקחת תקציב נתון ולהמיר אותו למקסימום פניות.. לא נרחיב כי איך אומרים? "אין הנחתום מעיד על עיסתו..." קראו מה הלקוחות שלנו מספרים.

שירותי מחלקת פרסום ממומן

  • קמפיין ברשת החיפוש של גוגל
  • קמפיין פרסום במובייל
  • ניהול ופריסת קמפיין ברשת המדיה
  • עיצוב ובניית דפי נחיתה לכל רזולוציית מסך

יתרונות וחסרונות המוצר

התחלת פרסום מיידית
שליטה מלאה בתקציב הפרסום בגוגל
מדידה מושלמת
קידום ממומן - תוצאות בטווח קצר
דורש תחזוקה קבועה
עלויות הקלקה גבוהות בתחומים מסוימים
שינויים דחופים בפלטפורמות הפרסום

למה פרסום בגוגל איתנו?

מחלקת קידום ממומן \ פרסום בגוגל במרקטיזם נהנית מניסיון עשיר וניהול תקציבים גדולים ומורכבים. אנו עושים שימוש בכלים המתקדמים ביותר המסייעים לנו לנתח את מתחרינו ולמדוד בצורה מושלמת את אפקטיביות הקמפיין. המחלקה מצריכה שילוב של יכולות אנליזה, קריאייטיב, יצירתיות ותשומת לב. אנחנו שותפים מוסמכים של גוגל ישראל ומתעדכנים בשינויים ובעדכונים בצורה שוטפת. במידה ואתם זקוקים לזרם לקוחות שוטף ויציב - פרסום בגוגל אדוורדס זה הפתרון עבורכם, ניהול קמפיינים בגוגל עם מרקטיזם זה יופי של נתיב לבדוק לעצמכם, להצלחה שלכם. .

למה איתנו
חנה שמשי

“צוות מרקטיזם הינו אי “ייחודי” ושונה ״בים״ חברות וגופים המציעים שירותים דומים. מדובר בחברה מקצועית, אמינה, יצירתית, אחראית ובעלת רמת שירות משובחת.”

אייקון של ציטוט
המלצה מאת זוזו סגווי

“מעולם לא נתקלתי בגבולות הניסיון העשיר שלי בעולם האינטרנט בחברה מקצועית, יצירתית, חותרת למגע, עם ראש פתוח, נעימה, עם יחס מדהים ללקוחות שלה כ-Marketism . אני עובד כבר 10 שנים עם ספקים ונותני שירות, וזו הפעם הראשונה שאני פשוט מאוהב!״

אייקון של ציטוט
המלצה מאת דורון וימר

״עבודתכם הבלתי מתפשרת מבדילה אתכם משאר המתחרים בשוק ומשתקפת להפליא במבחן התוצאה. הזמינות בכל עת ביחד עם עבודת שיווק אינטנסיבית הופכים אותנו ללקוחות שבעי רצון מכל הבחינות.״

אייקון של ציטוט

רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!

פרסום בגוגל אדוורדס – הקסם מאחורי התוצאות

פרסום ברשת החיפוש וניהול קמפיינים בגוגל הוא אחד ממקורות הפרנסה המובילים עבור רבים מן העסקים בארץ ובעולם. הקסם הגדול מאחורי קידום ממומן טמון במתן מענה מיידי לצורך של הגולש. אדם שמחפש מנעולןבגוגל צריך שמנעולן יגיע אליו באופן מיידי, אבל האם העליתם על דעתכם שגם עורכי דין, רופאים ויועצים פנסיוניים סוגרים (המון) עסקאות דרך גוגל?!

מדוע שווה להתאמץ בכדי לנהל קמפיין מוצלח?

יש לנו לא מעט לקוחות שמבססים מעל ל-50% מההכנסות שלהם על קמפיין פרסום גוגל. מדובר בערוץ שיווקי שמזרים לקוחות חדשים לעסק בצורה שוטפת. קמפיינים שמנוהלים בצורה נכונה ואחראית שומרים לרוב על יציבות ומהווים ערוץ מכירות ש”ניתן לסמוך עליו” גם בזמנים קשים.

הדרך לקמפיין פרסום בגוגל מעולה היא מאתגרת

לצערנו, אנחנו לא היחידים שבוחרים פרסום בגוגל אדוורדס. עם השנים נוספים עוד ועוד מתחרים לכל אחד מהתחומים הפעילים. המודל הפרסומי בגוגל מבוסס על מכרז שמחיריו נקבעים על בסיס הביקוש וההיצע לתחום. במילים פשוטות – אם יש לנו 100 מתחרים ישירים על משבצות הפרסום בתחום שלנו אז כנראה שעלות הקמפיין שלנו תהיה גבוהה.

התחרות הקשה מכריחה אותנו להיות מעולים! אנחנו מעבירים את הגולש מס’ שלבים עד שהוא מחליט לקנות מאיתנו משהו. אנחנו מזהים את הצורך של הגולש, מגישים לו מודעה, מובילים אותו לדף האינטרנט שלנו, ומשם מנסים לגרום לו לקנות מאיתנו (או להתקשר אלינו ולהצטרף למעגל לקוחותינו).

אז כיצד בנוי קמפיין קידום ממומן מוצלח?

לפניכם מס’ פרמטרים חשובים. כל אחד מהם שווה מאמר משל עצמו, אבל בכל זאת ננסה לסכם בקצרה:

  • קופירייטינג מושלם: כתיבה מעולה יכולה לעורר אצל הגולש את הצורך, לחבר אותו אליכם, להסביר לו מדוע אתם מהווים את הפתרון עבורו ולזרז אותו לפנות אליכם / לקנות מכם.
  • בידול: הגולש נחשף במהלך חיפושיו למספר הצעות שבד”כ נותנות מענה לצורך זהה. המטרה שלנו היא לעזור לו להחליט שהעסק שלנו הוא אלטרנטיבה מצוינת עבורו (או האלטרנטיבה) השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם בבניית קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס – במה אנחנו שונים מהמתחרים שלנו? הנה כמה רעיונות פשוטים: 10 שנות אחריות למוצר / לא משלמים עד שלא מרוצים / מחיר משתלם במיוחד / טכנולוגיה מתקדמת מהשוק / ועוד ועוד…
  • קמפיין לתפארת: האיכות של קמפיין קידום ממומן כן קובעת. קמפיינרים איכותיים יכולים לשלם 1/3 מהסכום שמשלמים המתחרים שלהם רק בגלל שהמערכת של גוגל מבינה שמדובר בקמפיין איכותי ומניב שנותן ערך מדויק לגולש.
  • דף נחיתה: דף נחיתה הוא הדף אליו מובילות המודעות בקמפיינים שלנו. מדובר בעוגן חשוב מאוד בתהליך המכירה. דף נחיתה כושל יעצור לנו לחלוטין את שרשרת המכירה שבנינו. תשקיעו, תשקיעו ועוד פעם – תשקיעו.
  • מכירות: אם הגולש לא סיים את תהליך הרכישה בדף הנחיתה עצמו, אז כנראה שמטרת הקמפיין שלכם הייתה לגרום לו לפנות אליכם ישירות. מהרגע שהגולש פנה אליכם מתחיל תהליך חדש שבו תצטרכו לגרום לו לבצע רכישה של מוצר או שירות מסוים. מכאן הדברים נמצאים בידיים שלכם. במידה ומכירות זה לא הצד החזק שלכם תהיו חייבים למצוא דרכים להשתפר או להפקיד את המשך הטיפול בידי מישהו שיודע לסגור עסקאות שמגיעות מפרסום בגוגל.

בסופו של דבר הכסף שלכם הוא זה שמושקע בקמפיין קידום ממומן ולכן אל תתפשרו על תהליך מושלם. זכרו – דרך נכונה מביאה תוצאות !

 

 

אחרי כמעט שנה מהשקת אפליקציית AdWords למכשירי אנדרואיד, גם חובבי ה IOS יכולים להנות מהאפליקציה ולעקוב אחר נתוני הקמפיינים שלהם, בנוחות ממכשיר המובייל. [embed]https://www.youtube.com/watch?v=1BoLNGmbKQA&control=0[/embed]   האפליקציה מהווה כלי עזר למערכת ה AdWords במחשבים הנייחים ולא מחליפה אותה. שכן היא מאפשרת…

הבוקר, הודיעה גוגל כי היא יירטה רשת קישורים גדולה אשר השתמשה בשיטות המנוגדות למסמך ההנחיות של גוגל, וכמובן, הענישה אותה. רשת קישורים זו ניסתה להשפיע בצורה מלאכותית על מדד ה PageRank בתוצאות החיפוש, דרך קנייה, מכירה והחלפה של קישורים .…

לאחר ניסוי שערך כשש שנים, הגיעו למסקנה בגוגל כי המודעות מצד ימין אינן מספיק רלוונטיות למחפשים. מודעות אלו היו חשופות עד כה רק למחפשים במחשבים ולא במובייל וכעת גם אלו לא יוכלו לראותן. החל מיום שישי האחרון (19/2/16) מודעות ממומנות…

גוגל אישרה כי היא עושה ניסוי הכולל כמה עשרות עסקים ובו מציגים מודעות המהוות מעין "כרטיס ביקור" לעסקים. מודעות מסוג אלו הופיעו לראשונה בבחירות 2016 בארה"ב, ונקראות "כרטיס מועמד". התוכן במודעות אלו הינו שונה מהתוכן האינפורמטיבי שאנו מכירים במודעות עסקים…

אז לא, גוגל לא מפסיקה לדרג את עמודי האתרים, אך החברה יצאה בהודעה רשמית כי החל מהשבועות הקרובים, הדירוג לא יהיה חשוף למשתמשים. מדד דירוג עמודים (Page Rank) , היווה חלק מהחזון של גוגל עוד בהקמתה של החברה בשנת 1998,…

במדריך הקודם יצרנו רשימת מילים שליליות, שאיננו רוצות שתופענה בעת החיפוש. אבל, לעיתים, אנחנו מנהלים יותר מקמפיין אחד, אולם המילים השליליות להן אנחנו נזקקים הן זהות בין הקמפיינים השונים. האם נצטרך להגדיר רשימה בנפרד עבור כל אחד מהקמפיינים, גם אם…

בכל שפה, ישנן מילים רבות אשר להן יותר ממובן אחד. דבר המשעשע, לכשעצמו, כאשר אתם עוסקים בחידודים לשוניים, אבל הרבה פחות משעשע, כאשר אתם מעלים קמפיין ב-Google Adwords וקוצרים עשרות קליקים של גולשים שהגיעו בטעות לאתר שלכם, אבל לא באמת…

"כולם שווים, אבל יש שווים יותר" - אמירה מבודחת זו, שוודאי שמעתם עשרות פעמים במשך ימי חייכם, הינה עובדה ידועה, כאשר אתם מפרסמים בגוגל אדוורדס. כאן הכוונה לשוויים של קליקים. גוגל אדוורדס מאפשרת לכם להתאים הצגתן של מודעות לעתים קרובות…

מהם Site Link? סייט לינקס הם קישורים הנלווים לקישור הראשי שבמודעה. גוגל מאפשרת למפרסמים להוסיף עד שישה כאלה, ובכך, מסייעת למפרסמי קמפיין ממומן, לנווט גולשים לדפים מסוימים באתר, לזכות בחשיפה גבוהה יותר ובשיפור יחס ההקלקה. מה הביג דיל, אתם שואלים?…

מהם תוספי הסבר? תוספי הסבר למודעה מאפשרים לכם לכלול טקסט נוסף שמיועד לרשת החיפוש. כך ניתן להציג מידע מפורט לגבי בית העסק, למשל, שעות פתיחה, מוצרים במבצע ושירותים מיוחדים. תוכלו לייעד אותם לסוגי מכשירי גלישה שונים ולתזמן את הופעתם, להפעיל…