[ tɑ-bu-lɑ ]      [ aʊt-breɪn ]

Taboola and Outbrain Advertising

ניהול קמפיין פרסום מקצועי בטאבולה ובאאוטבריין

( noun )
Traffic Generators

כותרת מסקרנת

אולי יעניין אותך גם…
פרסום בטאבולה ובאאוטבריין!

הדבר הבא בפרסום נמצא כבר כאן, שיווק באמצעות תוכן, יש דרך שונה ומתוחכמת להגיע לקהל שאתם רוצים. הלקוחות העתידיים שלכם צמאים לתוכן ושבעים מפרסומות, ואנחנו פה כדי לעזור לכם לספק להם אותו. פרסום באאוטבריין Outbrain – פרסום בטאבולה Taboola מאפשר לכם להגיע לקהל שנמצא באתרים הגדולים (Ynet, Mako, The Marker ועוד..), קהל שמבין בדיוק מה אתם מעוניינים למכור ויפנה אליכם (דווקא אליכם) מתוך עניין אמיתי.

שירותי
המחלקה

כתיבה

כתיבת תוכן מקצועי ומדויק לכתבות

העלאה

העלאת התוכן בפלטפורמות אפקטיביות

ניהול קמפיין

ניהול קמפיין שוטף ויצירת A/B טסטינג לקמפיינים

מדידה

מדידת ביצועים מדויקת לחלוטין

פניות איכותיות

יצירת פניות איכותיות מהקמפיינים

כתיבה

כתיבת תוכן מקצועי ומדויק לכתבות

העלאה

העלאת התוכן בפלטפורמות אפקטיביות

ניהול קמפיין

ניהול קמפיין שוטף ויצירת A/B טסטינג לקמפיינים

מדידה

מדידת ביצועים מדויקת לחלוטין

פניות איכותיות

יצירת פניות איכותיות מהקמפיינים

למה פרסום בטאבולה / באאוטבריין איתנו?

במרבית המקרים אין צורך ממשי לשכור חברת יח"צ ולשלם כסף רב. ניהול נכון של פרסום בטאבולה / באאוטבריין יכול לייצר לכם חשיפה עצומה בכל האתרים הגדולים ברשת. בנוסף, תוכלו לשלם רק עבור הגולשים שנכנסו לקרוא את התוכן שלכם. אנחנו, במרקטיזם, יודעים לייצר עבורכם את התוכן הנכון, להעלותו במקומות המתאימים והכי חשוב – לייצר לכם פניות איכותיות כתוצאה מהפרסום הממוקד. גולשים שיקראו את התוכן שלכם ימשיכו להיתקל בפרסומות שלכם גם במקומות אחרים ברשת האינטרנט (לאחר שנלכדו במלכודת הפרסום שלנו).

נשמע מעניין? פנו אלינו למידע נוסף

איך זה נראה

בתכל'ס

sde_verburg_sep22tractor_sign
המשקיעים ממהרים לקנות במחירים "של פעם" לפני העלייה הצפויה
המשקיעים ממהרים לקנות במחירים "של פעם" לפני העלייה הצפויה
המשקיעים ממהרים לקנות במחירים "של פעם" לפני העלייה הצפויה
pardes_hana_oct22bus_stop_BW
המשקיעים ממהרים לקנות במחירים "של פעם" לפני העלייה הצפויה
שילוב של ידע מקצועי, חכמת רשת ורגישות אנושית

אני עובדת צמוד עם מרקטיזם כבר מספר שנים. מדובר בחברה סופר מקצועית, יודעת לכוון ולמקסם תוצאות. שיתוף פעולה פורה, זמינות גבוהה. כלקוחה שעובדת עם המון חברות וספקים, תמיד חיפשתי את הספק שידע "לנהל" אותי במקום שאצטרך ,להאכיל, אותו בכפית על כל דבר קטן וגדול. מרקטיזם יודעים לנהל לקוח. מגדילים ראש, מספקים תובנות והצעות למקסום הקמפינים. זה מתחיל מלמעלה, ההנהלה הבכירה וממשיך למנהלי הלקוחות עצמם. תענוג.

assets_website_clients_aug24profile_HAREL
עינת מיתר, הראל חברה לביטוח
חווית העבודה שלנו עם מרקטיזם היא יוצאת דופן. מרקטיזם הוכיחה שהיא לא רק חברה שמבצעת קמפיינים, אלא שותפה אמיתית לניהול הדיגיטלי שלנו. התחושה הייתה שאנחנו בידיים טובות ושיש מאחורינו צוות מקצועי שתומך בנו בכל רגע נתון. הם תמיד זמינים, מקצועים וקשובים לכל צורך שלנו, ותמיד יודעים למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורנו. מרקטיזם מלווים את הפרסום הדיגיטלי של שפה1 בארץ ובחו"ל כבר שנים, ואני מאוד נהנה לחשוב ביחד איתה ולייצר פרסומים יחודיים שמייצרים אימפקט. תודה לכל הצוות על עבודה נפלאה. אני ממליץ בחום על מרקטיזם לכל מי שמחפש לקדם את השיווק בעסק שלו.
assets_website_clients_aug24profile_safa1
ניר גד , שפה1
אנו עובדים מעל 5 שנים עם מרקטיזם לאחר שניסינו מספר חברות של שיווק דיגיטלי ולא קיבלנו תוצאות מספקות. בעבודה עם מרקטיזם גילינו מקצועיות גבוהה, שיתוף מלא בסוגי קמפיינים, פתיחות לקבלת דעות ורעיונות משלנו והכי חשוב ראינו ואנחנו עדיין רואים תוצאות מעולות. תוסיפו לכל זה יחסי אנוש מעולים והנה לכם המתכון המושלם להצלחה. ממליצים בחום!
assets_website_clients_aug24profile_CEREMONIE
אוהד יעקב , סרמוני תה

"לאחר שנים של עובד שיווק inhouse, החלטנו לנסות מה שלא צלח בעבר, לפנות לגורם חיצוני שיהיה אמון על נושא השיווק הדיגיטלי. חיפשנו גורם מקצועי ועם יכולות במגוון תחומים בעולם הדיגיטל כדי לקבל כמה שיותר מענה שלם לצרכינו, אבל לא פחות חשוב גורם שירותי, אמין ושיודע לשתף פעולה כאילו היה אחד מאיתנו. אנחנו שמחים שהחלטנו לבחור במרקטיזם כגורם הזה שעונה על צרכינו. קיבלנו את עידן כמנהל הלקוח שלנו שזמין אלינו באופן מלא, למד את החברה שלנו ויודע לתת לנו את המענה התפור לצרכים שלנו."

assets_website_clients_aug24profile_SYNC
אלון בראון , SYNC Projects
רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!
מעניין אתכם להבין קצת יותר?
אז תמשיכו לקרוא

התוכן הסמוי שלכם יכול להופיע באתרים הגדולים ביותר בישראל! חברות טאבולה ואאוטבריין (הישראליות) הן האחראיות ליצירת התוכן הסמוי בעולם הפרסום החדש. בסוף (כמעט) כל תוכן שתקראו היום ברחבי הרשת, תוכלו למצוא את הכותרת “אולי יעניין אותך גם..”ומתחתיה קישורים לכתבות נוספות.

אתם, כמפרסמים, יכולים להיות חלק מרשימת הכתבות הללו (של עסקים העושים שיווק באמצעות תוכן) ולהכניס את הכתבה שלכם לאתרים הגדולים ביותר!

האם היתה לי עד היום כמפרסם אפשרות להופיע
באתרים הגדולים בישראל?

לא כל כך. פרסום ישיר באתרים הגדולים בארץ דרש ודורש תקציב פרסומי מאוד גדול ובד”כ העלאת כתבה (בדרכים שאינן טבעיות) עולה הרבה מאוד כסף. כיום, כמעט כל עסק עם תקציב פרסום משמעותי יכול להופיע בצורה אפקטיבית באתרים הגדולים בישראל ולהיחשף לקהל ענק של לקוחות פוטנציאליים איכותיים. 

האם אני צריך חברת יחסי ציבור או שקמפיין מסוג
זה מספיק לי?

תלוי – אם אתם מתכוונים לשכור חברת יחסי ציבור בכדי שהתוכן שלכם יופיע ב ynet, מאקו, גלובס, דה מרקר וכו’, אז כנראה שתוכלו לוותר על חברת היח”צ ולהתחיל קמפיין פרסום אגרסיבי באאוטבריין או בטאבולה. לעומת זאת, פרסום בטאבולה לא יחליף מהלכי “אופליין” משמעותיים של חברת יחסי הציבור שלכם, הופעה בעיתונות כתובה, הופעות בטלוויזיה וברדיו וכו’. לכן חשוב להבין את מטרת הפרסום שלכם ולקבל החלטות נבונות. 

מהם הנתונים ההתחלתיים שיסייעו לכם להצליח
בפלטפורמות כמו טאבולה ואאוטבריין?

מדובר בתוכן שקוראיו מגיעים אליו דרך האתרים הגדולים בארץ. קיימים 2 דברים חשובים שכדאי לזכור: 

קהל יעד גדול הוא יתרון:

ככל שקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם הוא רחב יותר כך יש לפרסום שלכם באאוטבריין או בטאבולה סיכויים טובים יותר להצליח. נושאים כמו השקעות, דיאטה, משכתנאות, נדל”ן וכו’ הם נושאים בעלי סיכוי טוב להצליח. אם אתם מאוד נישתיים – לדוגמה, מייצרים צינורות מתכת לתעשייה – כנראה שפרסום באאוטבריין פחות מתאים לכם .

פריסה גיאוגרפית:

חשוב לזכור שלפחות כרגע אין יכולת למקד את הפרסום רק למיקומים מסוימים של הגולש, ולכן – אם יש לכם חנות פיזית הממוקמת בירושלים – כנראה שפרסום בטאבולה או באאוטבריין פחות נכון עבורכם. הפרסום מתאים יותר לעסקים בעלי פריסה גיאוגרפית רחבה או לעסקים שהפריסה הגיאוגרפית אינה משמעותית עבורם. 

האם אפשר לייצר לידים איכותיים מקמפיין פרסום באאוטבריין או בטאבולה?

חד משמעית – כן. בניגוד ליחסי ציבור שלרוב אינם מכוונים ישירות ליצירת פניות ממוקדות לעסק, פרסום באאוטבריין וטאבולה יכול לייצר עבורכם פניות ממוקדות כתוצאה מהחשיפה לתוכן ויצירת קמפיינים של שיווק באמצעות תוכן “שיווק מחדש” שעוטפים את המהלך.

מדריכים וחדשות הפרסום בטאבולה- אאוטבריין

3 עדכונים בפייסבוק שאתם חייבים לדעת עליהם

גוגל משדרגת ומשיקה – Google analytics 360 suite

פייסבוק מפרסמת את הבדלי השימוש בינה לבין אינסטגרם

כיצד תוכל ליצור פיקסל המרה של טאבולה ולהטמיעו באתר שלך?

כיצד קובעים רדיוס גיאוגרפי מדויק בטרגוט מודעות פייסבוק?

כיצד קובעים רדיוס גיאוגרפי בטרגוט מודעות גוגל

מאמרים נוספים בנושא

כיצד תוכל ליצור פיקסל המרה של טאבולה ולהטמיעו באתר שלך?

כיצד קובעים רדיוס גיאוגרפי מדויק בטרגוט מודעות פייסבוק?

כיצד קובעים רדיוס גיאוגרפי בטרגוט מודעות גוגל

כיצד עומדים במגבלת 20% טקסט במודעות פייסבוק ממומנות?

כיצד ניצור קהל ספציפי שצפה במודעת וידאו בפייסבוק לטובת פרסום נוסף

כיצד נוציא חשבונית לקמפיין הפרסומי באאוטבריין?

?What are you waiting for

?איזה לקוחות אנחנו מחפשים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.