הדבר הבא בפרסום נמצא כבר כאן, שיווק באמצעות תוכן, יש דרך שונה ומתוחכמת להגיע לקהל שאתם רוצים. הלקוחות העתידיים שלכם צמאים לתוכן ושבעים מפרסומות, ואנחנו פה כדי לעזור לכם לספק להם אותו. פרסום באאוטבריין Outbrain – פרסום בטאבולה Taboola מאפשר לכם להגיע לקהל שנמצא באתרים הגדולים (Ynet, Mako, The Marker ועוד..), קהל שמבין בדיוק מה אתם מעוניינים למכור ויפנה אליכם (דווקא אליכם) מתוך עניין אמיתי.
כתיבת תוכן מקצועי ומדויק לכתבות
העלאת התוכן בפלטפורמות אפקטיביות
ניהול קמפיין שוטף ויצירת A/B טסטינג לקמפיינים
מדידת ביצועים מדויקת לחלוטין
יצירת פניות איכותיות מהקמפיינים
כתיבת תוכן מקצועי ומדויק לכתבות
העלאת התוכן בפלטפורמות אפקטיביות
ניהול קמפיין שוטף ויצירת A/B טסטינג לקמפיינים
מדידת ביצועים מדויקת לחלוטין
יצירת פניות איכותיות מהקמפיינים
נשמע מעניין? פנו אלינו למידע נוסף
אני עובדת צמוד עם מרקטיזם כבר מספר שנים. מדובר בחברה סופר מקצועית, יודעת לכוון ולמקסם תוצאות. שיתוף פעולה פורה, זמינות גבוהה. כלקוחה שעובדת עם המון חברות וספקים, תמיד חיפשתי את הספק שידע "לנהל" אותי במקום שאצטרך ,להאכיל, אותו בכפית על כל דבר קטן וגדול. מרקטיזם יודעים לנהל לקוח. מגדילים ראש, מספקים תובנות והצעות למקסום הקמפינים. זה מתחיל מלמעלה, ההנהלה הבכירה וממשיך למנהלי הלקוחות עצמם. תענוג.
"לאחר שנים של עובד שיווק inhouse, החלטנו לנסות מה שלא צלח בעבר, לפנות לגורם חיצוני שיהיה אמון על נושא השיווק הדיגיטלי. חיפשנו גורם מקצועי ועם יכולות במגוון תחומים בעולם הדיגיטל כדי לקבל כמה שיותר מענה שלם לצרכינו, אבל לא פחות חשוב גורם שירותי, אמין ושיודע לשתף פעולה כאילו היה אחד מאיתנו. אנחנו שמחים שהחלטנו לבחור במרקטיזם כגורם הזה שעונה על צרכינו. קיבלנו את עידן כמנהל הלקוח שלנו שזמין אלינו באופן מלא, למד את החברה שלנו ויודע לתת לנו את המענה התפור לצרכים שלנו."
התוכן הסמוי שלכם יכול להופיע באתרים הגדולים ביותר בישראל! חברות טאבולה ואאוטבריין (הישראליות) הן האחראיות ליצירת התוכן הסמוי בעולם הפרסום החדש. בסוף (כמעט) כל תוכן שתקראו היום ברחבי הרשת, תוכלו למצוא את הכותרת “אולי יעניין אותך גם..”ומתחתיה קישורים לכתבות נוספות.
אתם, כמפרסמים, יכולים להיות חלק מרשימת הכתבות הללו (של עסקים העושים שיווק באמצעות תוכן) ולהכניס את הכתבה שלכם לאתרים הגדולים ביותר!
לא כל כך. פרסום ישיר באתרים הגדולים בארץ דרש ודורש תקציב פרסומי מאוד גדול ובד”כ העלאת כתבה (בדרכים שאינן טבעיות) עולה הרבה מאוד כסף. כיום, כמעט כל עסק עם תקציב פרסום משמעותי יכול להופיע בצורה אפקטיבית באתרים הגדולים בישראל ולהיחשף לקהל ענק של לקוחות פוטנציאליים איכותיים.
תלוי – אם אתם מתכוונים לשכור חברת יחסי ציבור בכדי שהתוכן שלכם יופיע ב ynet, מאקו, גלובס, דה מרקר וכו’, אז כנראה שתוכלו לוותר על חברת היח”צ ולהתחיל קמפיין פרסום אגרסיבי באאוטבריין או בטאבולה. לעומת זאת, פרסום בטאבולה לא יחליף מהלכי “אופליין” משמעותיים של חברת יחסי הציבור שלכם, הופעה בעיתונות כתובה, הופעות בטלוויזיה וברדיו וכו’. לכן חשוב להבין את מטרת הפרסום שלכם ולקבל החלטות נבונות.
מדובר בתוכן שקוראיו מגיעים אליו דרך האתרים הגדולים בארץ. קיימים 2 דברים חשובים שכדאי לזכור:
ככל שקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם הוא רחב יותר כך יש לפרסום שלכם באאוטבריין או בטאבולה סיכויים טובים יותר להצליח. נושאים כמו השקעות, דיאטה, משכתנאות, נדל”ן וכו’ הם נושאים בעלי סיכוי טוב להצליח. אם אתם מאוד נישתיים – לדוגמה, מייצרים צינורות מתכת לתעשייה – כנראה שפרסום באאוטבריין פחות מתאים לכם .
חשוב לזכור שלפחות כרגע אין יכולת למקד את הפרסום רק למיקומים מסוימים של הגולש, ולכן – אם יש לכם חנות פיזית הממוקמת בירושלים – כנראה שפרסום בטאבולה או באאוטבריין פחות נכון עבורכם. הפרסום מתאים יותר לעסקים בעלי פריסה גיאוגרפית רחבה או לעסקים שהפריסה הגיאוגרפית אינה משמעותית עבורם.
חד משמעית – כן. בניגוד ליחסי ציבור שלרוב אינם מכוונים ישירות ליצירת פניות ממוקדות לעסק, פרסום באאוטבריין וטאבולה יכול לייצר עבורכם פניות ממוקדות כתוצאה מהחשיפה לתוכן ויצירת קמפיינים של שיווק באמצעות תוכן “שיווק מחדש” שעוטפים את המהלך.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.