תיאור השירות

קידום אורגני: השקעה לטווח ארוך שמניבה קליקים ללא הגבלה

האתר הוא הנכס שלכם. אם יש לכם סבלנות ואתם כאן כדי להישאר – קידום האתר שלכם יכול להניב לכם פירות לתקופה ארוכה מאוד. אנחנו נוהגים להגיד "מי שלא שם, משלם הרבה כסף בכדי להיות קיים". רוצים להיות איפה שהלקוחות מחפשים אתכם? נמאס לכם שהמתחרים "מתלבשים" לכם על הגולשים? מעולה! קידום אתרים בגוגל עם הצוות המוכשר שלנו יגרום לאתר שלכם לככב בראש התוצאות של מנועי החיפוש, גבוה מעל כולם.

שירותי מחלקת קידום אתרים

  • אופטימיזציית קוד ושיפור ביצועי האתר
  • ניהול אסטרטגיית תוכן ועדכוני אתר
  • בניית קישורים איכותיים מאתרים מובילים ברשת
  • ניהול אסטרטגיית אונסייט שוטפת לעמודי האתר
  • הגדלת ראש!

יתרונות וחסרונות המוצר

השקעה בנכס הבלעדי שלכם
עבודה נכונה מייצרת תוצאות שמחזיקות שנים רבות
יכולת גידול משמעותית של התנועה לאתר
ההשקעה משתלמת
השקעה לטווח הארוך
חוסר ודאות (ולא משנה מה מספרים לכם שם בחוץ)
תחום "אפרפר" שדורש ספק שאפשר לסמוך עליו

למה קידום אתרים אורגני איתנו?

מחלקת ה-SEO במרקטיזם הינה המחלקה הוותיקה ביותר בחברה. הניסיון הרב וההתמודדויות עם השינויים הרבים שהתרחשו בגוגל בשנים האחרונות, לימדו אותנו כיצד לבצע את העבודה הנקייה, היעילה והאיכותית ביותר בתהליך קידום אתר. ההשקעה שלנו בפרטים הקטנים, ההקפדה על איכות התכנים, גיוון הקישורים והיכולות הטכניות המתקדמות מציבות אותנו ואת לקוחותינו בפסגה. במידה ואתם מעוניינים להשקיע בנכס שלכם לטווח הארוך – קידום אתרים אורגני בגוגל עם מרקטיזם הוא הפתרון עבורכם.

למה איתנו
אייל גבעון

“אני חייב להודות שהייתי סקפטי בהתחלה –  אבל חצי שנה לתוך התהליך התוצאות מדברות בעד עצמן! הצוות של מרקטיזם מקצועי , עומד בלוחות זמנים והכי חשוב פשוט נותן לי תחושה של שותף שבאמת אכפת לו”

אייקון של ציטוט
אריאל הוכשטט

״החבר’ה מ-Marketism ביצעו עבורנו מספר עבודות קידום לאתרים ישראלים ובינלאומיים. בתעשייה שמלאה הבטחות ללא כיסוי, היה מרענן לשמוע תכניות הגיוניות ולראות פעולות שייצרו ערך אמיתי.״

אייקון של ציטוט
המלצה מאת זוזו סגווי

“מעולם לא נתקלתי בגבולות הניסיון העשיר שלי בעולם האינטרנט בחברה מקצועית, יצירתית, חותרת למגע, עם ראש פתוח, נעימה, עם יחס מדהים ללקוחות שלה כ-Marketism . אני עובד כבר 10 שנים עם ספקים ונותני שירות, וזו הפעם הראשונה שאני פשוט מאוהב!״

אייקון של ציטוט

רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!

מדוע להשקיע בקידום אתרים בגוגל?

הסיבה היא פשוטה – קיימים המון עסקים ברשת שמיקומיהם הטובים בגוגל מביאים להם פרנסה שוטפת! נקודה.

נכון – אנחנו מאמינים שההשקעה באפיק הקידום האורגני בגוגל אינה מתאימה לכל עסק.

למי קידום אתר כן מתאים? (הרשו לנו לעשות כמה הכללות גסות)

  1. עסקים שמצליחים לקבל פרנסה מהאינטרנט. כלומר, פניות קרותשל גולשים דרך הרשת הינן בעלות פוטנציאל חיובי לעסק. נתון זה מספק לנו אינדיקציה בריאה להשקעה בקידום האתר בגוגל.

  2. תחומים בעלי ביקוש רב בגוגל. קיימים תחומים מאוד חמיםברשת כגון: בריאות, דרושים, בעלי מקצוע, דיאטה וכו‘. סביר להניח שאם העסק שלך שייך לאחד התחומים המבוקשים יותר כך יגדל הפוטנציאל שלו להימכר דרך גוגל.

  3. עסקים מבוססי אינטרנט. בדכ, אם העסק שלך מבוסס על תנועת הגולשים מהרשת תהיה חייב להשקיע בקידומו בגוגל. לדוגמה, אם האתר שלך ניזון מפרסומות תרצה להשקיע בגידול מתמיד של התנועה לאתר.

  4. חנויות. חנויות וירטואליות צוברות תאוצה בארץ (סוף סוף) ובעולם. אם יש לך חנות ואתה מבין את הפוטנציאל העצום במכירות אונליין – תשקיע בקידום.

  5. עסקאות גדולות. קיימים תחומים רבים אשר כמות הביקושים עבורם בגוגל אמנם מוגבלת, אך שווי העסקה הוא גדול ולכן יהיה שווה להשקיע בקידום בגוגל.

קידום אתרים אורגני בגוגל  – איך עושים את זה?

קצת קשה להסביר את כל התורה על רגל אחת. למי שבכל זאת רוצה להרחיב את אופקיו אז הכנו לכם כמה מדריכים שיסייעו לכם להבין ואולי לעשות צעדים ראשונים בעניין.

  1. מדריך קידום בגוגל למתחילים. מסביר לנו בעיקר מה זה קידום בגוגל?, מהם ההבדלים בין קידום בארץ וקידום בחול ומהם ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן“. המדריך מתאים למי שפחות מכיר את התחום ורוצה להרחיב אופקיו.

  2. מדריך קידום בגוגל למתקדמים. אחרי שהבנתם למה?” תוכלו להיכנס קצת לעומקם של הדברים. המדריך שהכנו מסביר את חשיבות מבנה האתר והיררכיית הדפים, מחקר מילים ואסטרטגיה לקידום בגוגל, חשיבות וטכניקות לבניית קישורים ואחרון חביב – ביצועי האתר. תיהנו.

  3. קידום תמונות בגוגל. מדריך בסיסי המסביר את החשיבות של דחיפת התמונות שלנו במנועי החיפוש“. המדריך מכיל גם הסברים לאופטימיזציה נכונה של תמונות לאתר שלנו.

  4. קידום סרטונים בגוגל וביוטיוב. המדריך מסביר כיצד להשתמש בסרטונים שאנחנו מייצרים בכדי להרוויח נוכחות מוגברת של סרטוני הוידאו שלנו במנוע החיפוש וביוטיוב.

  5. קידום אתר וורדפרס. כמה טיפים למתקדמים (בדגש על התוסף Yoast) ולחובבי השימוש בקוד פתוח בקידום האתר שלנו. אנחנו אוהדים גדולים של קוד פתוח ווורדפרס וכמעט תמיד נמליץ למתלבטים לבחור בוורדפרס.

קידום אתרים בשנת 2019

למי שלא מעודכן – עולם הקידום עבר תהפוכות אמיתיות ומשמעותיות בשנתיים האחרונות. קידום אתר בגוגל היא כבר לא משימה משעממת אלא משימה מורכבת ומאתגרת. אנחנו מאמינים בניהול אסטרטגיה רחבה הכוללת השקעה בכל הנכסים האינטרנטיים שיכולים לעמוד לרשותנו, מתוך מטרה ברורה והיא להוכיח לגוגל שהאתר שלי הוא מרכז העולם.

רוצים לעשות את זה איתנו? פנו אלינו לייעוץ ראשוני ללא עלות. מבטיחים לתת לכם את העצה הנכונה. 03-5238855

מאמרי קידום אתרים שיכולים לעניין אתכם:

אחרי כמעט שנה מהשקת אפליקציית AdWords למכשירי אנדרואיד, גם חובבי ה IOS יכולים להנות מהאפליקציה ולעקוב אחר נתוני הקמפיינים שלהם, בנוחות ממכשיר המובייל. [embed]https://www.youtube.com/watch?v=1BoLNGmbKQA&control=0[/embed]   האפליקציה מהווה כלי עזר למערכת ה AdWords במחשבים הנייחים ולא מחליפה אותה. שכן היא מאפשרת…

הבוקר, הודיעה גוגל כי היא יירטה רשת קישורים גדולה אשר השתמשה בשיטות המנוגדות למסמך ההנחיות של גוגל, וכמובן, הענישה אותה. רשת קישורים זו ניסתה להשפיע בצורה מלאכותית על מדד ה PageRank בתוצאות החיפוש, דרך קנייה, מכירה והחלפה של קישורים .…

לאחר ניסוי שערך כשש שנים, הגיעו למסקנה בגוגל כי המודעות מצד ימין אינן מספיק רלוונטיות למחפשים. מודעות אלו היו חשופות עד כה רק למחפשים במחשבים ולא במובייל וכעת גם אלו לא יוכלו לראותן. החל מיום שישי האחרון (19/2/16) מודעות ממומנות…

פייסבוק משיקה היום את כפתורי המחווה החדשים ביניהם love, HaHa, Wow, Sad, Angry. עד היום ניתן היה להגיב לפוסט או ללחוץ על כפתור הלייק בלבד, אך לאחר מחקר של שנה, בפייסבוק הבינו שצריך יותר ממחווה אחת על מנת להבין באמת…

3 מיליון עסקים ברחבי העולם מפרסמים באמצעות פייסבוק, כך הודיעה החברה היום. זאת לעומת פברואר אשתקד, הנתון עמד על 2 מיליון מפרסמים ובספטמבר האחרון 2.5 מיליון. לרגל "החגיגות" פייסבוק השיקה כלי חינמי חדש "Your business story" , כלי המאפשר למפרסמים…

במדריך הקודם יצרנו רשימת מילים שליליות, שאיננו רוצות שתופענה בעת החיפוש. אבל, לעיתים, אנחנו מנהלים יותר מקמפיין אחד, אולם המילים השליליות להן אנחנו נזקקים הן זהות בין הקמפיינים השונים. האם נצטרך להגדיר רשימה בנפרד עבור כל אחד מהקמפיינים, גם אם…

מודעת קרוסלה בפייסבוק מאפשרת לנו להעביר מסרים מורכבים יותר מאשר מודעה הכוללת תמונה בודדת. היא מאפשרת לנו לבנות "סיפור", לתאר תהליך וליצור המשכיות. היא מאפשרת גם לעסקים אשר נמצאים בתחומים מפוקחים, אשר אוסרים פרסום סרטוני וידיאו, ליצור דינאמיקה ותנועה במודעות…

אחד הסיוטים המופיעים רבות בחלומותיהם של העוסקים בפרסום ממומן בפייסבוק היא ההודעה "המודעה שלך לא אושרה". ברוב המקרים, הסיבה לכך הינה פשוטה למדי - לדעתו של פייסבוק, יש יותר מ-20% טקסט במודעה שלכם. למרות שבחלק מהפעמים החוק לא נאכף, חבל…

כל איש SEO מתחיל יאמר לכם, כי מילות מפתח הן הבסיס לקידום במנועי החיפוש, בין אם ממומן או אורגני. לכן, כדי להצטייד במילות המפתח הנכונות לקידום, תידרשו לעשות מחקר מילות מפתח. מוכנים? כך תערכו מחקר מילים תחילה, מכינים רשימה של…

הגדרת יעדים בגוגל אנליטיקס נחשבת למלאכה מורכבת, לא בגלל שהיא מסובכת טכנית לביצוע, אלא מאחר והיא דורשת הגדרת נכונה של ה-KPI (מדדי ביצוע) על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר. מדד הביצוע הינה פעולה שמבצע הגולש אשר מצביעה על הגעה…