חדשות הפרסום בגוגל
מה שמעניין אותך באמת!

גוגל בניסוי חדש: שילוב ביקורות של אתרים חיצוניים בתוצאות החיפוש

החברה לא הודיעה באופן רשמי על הניסוי המדובר, אך בתוצאות חיפוש מסוימות (בעיקר של מלונות) ניתן להבחין כי מלבד הדירוג המבוסס על הכלים של גוגל, כלים כגון: Google+, Google maps יתווספו  דירוגים וביקורות מרחבי הרשת.

ביקורת גוגל 2

עד כה, בתוצאות החיפוש ניתן היה רק לראות את דירוג בית העסק על בסיס הנתונים של גוגל, אך לא של אתרים אחרים. גוגל חטפו ביקורת קשה מצד האתרים החיצוניים. אתרים אלו טוענים כי גוגל פועלת בצורה הזאת אך ורק על מנת לקדם את המוצרים שלה ולא מספקת לגולש את התמונה המלאה, מה גם שהיא “מעלימה” את האתרים המבוססים על דירוגים וביקורות כגון Booking.com. אתרים כגון אלו, נקראים גם third party reviews ובמידה וגוגל אכן יציגו גם את הביקורות של אתרים אלו מי שעוד ירוויחו מכך אלו הם העסקים ונותני השירותים השונים.

אמנם כעת, זהו רק ניסוי ונצפה רק בחיפוש בתי מלון, אך במידה והניסוי יהיה מוצלח, אין סיבה שגוגל לא תכיל אפשרות זו על בתי עסק שונים.

אנחנו נעקוב ונעדכן!