גם אתם נתקלתם בכותרות ותיאורים ארוכים מהרגיל בגוגל?
רבים מהגולשים הבחינו בזמן האחרון כי הכותרות והתיאורים בתוצאות החיפוש של הגוגל, הינם ארוכים מהרגיל. דבר זה כמובן עורר בלבול בקרב קהילת ה SEO, ועד היום לא היה ברור מה פשר השינוי.
היום, ג’ון מולר מחברת גוגל ענה על סוגיה זו בחשבון הטוויטר שלו. על פי מולר, האורך החדש שמוצג הינו בגדר ניסוי בלבד בנקודת זמן זו. ישנן שמועות על שינויים נוספים בתוצאות החיפוש עקב ניסויים שונים של גוגל, אך ההיסטוריה מוכיחה כי כדאי להמתין להודעה רשמית של החברה בטרם נקפוץ למסקנות חד משמעיות בעצמנו.