אולי יעניין אותך גם...פרסום בטאבולה ואאוטבריין!

הדבר הבא בפרסום נמצא כבר כאן, יש דרך שונה ומתוחכמת להגיע לקהל שאתם רוצים. הלקוחות העתידיים שלכם צמאים לתוכן ושבעים מפרסומות, ואנחנו פה כדי לעזור לכם לספק להם אותו. פרסום ב Outbrain וב- Taboola מאפשר לכם להגיע לקהל שנמצא באתרים הגדולים (Ynet, Mako, The Marker ועוד..), קהל שמבין בדיוק מה אתם מעוניינים למכור ויפנה אליכם (דווקא אליכם) מתוך עניין אמיתי.
שירותי המחלקה
  • כתיבת תוכן מקצועי ומדויק לכתבות
  • העלאת התוכן בפלטפורמות אפקטיביות
  • ניהול קמפיין שוטף ויצירת A/B טסטינג לקמפיינים
  • יצירת פניות איכותיות מהקמפיינים
  • מדידת ביצועים מדויקת לחלוטין
יתרונות וחסרונות המוצר
נראות באתרים גדולים
הלקוח מבין ומתעניין במוצר
תחליף ראוי ומשתלם ליח"צ
פניות איכותיות
פילוח גיאוגרפי לפי איזורים נרחבים בלבד
לא מתאים לכל סוג לקוח
לא ניתן להשתמש בדפי נחיתה
למה איתנו?

במרבית המקרים אין צורך ממשי לשכור חברת יח"צ ולשלם כסף רב. ניהול נכון של קמפיינים בטאבולה ובאאוטבריין יכול לייצר לכם חשיפה עצומה בכל האתרים הגדולים ברשת. בנוסף, תוכלו לשלם רק עבור הגולשים שנכנסו לקרוא את התוכן שלכם. אנחנו, במרקטיזם, יודעים לייצר עבורכם את התוכן הנכון, להעלותו במקומות המתאימים והכי חשוב - לייצר לכם פניות איכותיות כתוצאה מהפרסום הממוקד. גולשים שיקראו את התוכן שלכם ימשיכו להיתקל בפרסומות שלכם גם במקומות אחרים ברשת האינטרנט (לאחר שנלכדו במלכודת הפרסום שלנו). נשמע מעניין? פנו אלינו למידע נוסף

image
חנה שמשי

"צוות מרקטיזם הינו אי "ייחודי" ושונה ״בים״ חברות וגופים המציעים שירותים דומים. מדובר בחברה מקצועית, אמינה, יצירתית, אחראית ובעלת רמת שירות משובחת."

המלצה מאת זוזו סגווי

"מעולם לא נתקלתי בגבולות הניסיון העשיר שלי בעולם האינטרנט בחברה מקצועית, יצירתית, חותרת למגע, עם ראש פתוח, נעימה, עם יחס מדהים ללקוחות שלה כ-Marketism . אני עובד כבר 10 שנים עם ספקים ונותני שירות, וזו הפעם הראשונה שאני פשוט מאוהב!״

המלצה מאת דורון וימר

״עבודתכם הבלתי מתפשרת מבדילה אתכם משאר המתחרים בשוק ומשתקפת להפליא במבחן התוצאה. הזמינות בכל עת ביחד עם עבודת שיווק אינטנסיבית הופכים אותנו ללקוחות שבעי רצון מכל הבחינות.״

צור קשר
מעניין אתכם להבין קצת יותר? אז תמשיכו לקרוא

התוכן הסמוי שלכם יכול להופיע באתרים הגדולים ביותר בישראל! חברות טאבולה ואאוטבריין (הישראליות) הן האחראיות ליצירת התוכן הסמוי בעולם הפרסום החדש. בסוף (כמעט) כל תוכן שתקראו היום ברחבי הרשת, תוכלו למצוא את הכותרת "אולי יעניין אותך גם.." ומתחתיה קישורים לכתבות נוספות. אתם, כמפרסמים, יכולים להיות חלק מרשימת הכתבות הללו ולהכניס את הכתבה שלכם לאתרים הגדולים ביותר!

האם היתה לי עד היום כמפרסם אפשרות להופיע באתרים הגדולים בישראל?

לא כל כך. פרסום ישיר באתרים הגדולים בארץ דרש ודורש תקציב פרסומי מאוד גדול ובד"כ העלאת כתבה (בדרכים שאינן טבעיות) עולה הרבה מאוד כסף. כיום, כמעט כל עסק עם תקציב פרסום משמעותי יכול להופיע בצורה אפקטיבית באתרים הגדולים בישראל ולהיחשף לקהל ענק של לקוחות פוטנציאליים איכותיים.

האם אני צריך חברת יחסי ציבור או שקמפיין מסוג זה מספיק לי?

תלוי – אם אתם מתכוונים לשכור חברת יחסי ציבור בכדי שהתוכן שלכם יופיע ב ynet, מאקו, גלובס, דה מרקר וכו', אז כנראה שתוכלו לוותר על חברת היח"צ ולהתחיל קמפיין אגרסיבי באאוטבריין או טאבולה. לעומת זאת, פרסום בטאבולה לא יחליף מהלכי "אופליין" משמעותיים של חברת יחסי הציבור שלכם, הופעה בעיתונות כתובה, הופעות בטלוויזיה וברדיו וכו'. לכן חשוב להבין את מטרת הפרסום שלכם ולקבל החלטות נבונות.

מהם הנתונים ההתחלתיים שיסייעו לכם להצליח בפלטפורמות כמו טאבולה ואאוטבריין?

מדובר בתוכן שקוראיו מגיעים אליו דרך האתרים הגדולים בארץ. קיימים 2 דברים חשובים שכדאי לזכור:

  1. קהל יעד גדול הוא יתרון: ככל שקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם הוא רחב יותר כך יש לפרסום שלכם באאוטבריין או בטאבולה סיכויים טובים יותר להצליח. נושאים כמו השקעות, דיאטה, משכתנאות, נדל"ן וכו' הם נושאים בעלי סיכוי טוב להצליח. אם אתם מאוד נישתיים – לדוגמה, מייצרים צינורות מתכת לתעשייה – כנראה שפרסום באאוטבריין פחות מתאים לכם.
  2. פריסה גיאוגרפית: חשוב לזכור שלפחות כרגע אין יכולת למקד את הפרסום רק למיקומים מסוימים של הגולש, ולכן – אם יש לכם חנות פיזית הממוקמת בירושלים – כנראה שפרסום באאוטבריין פחות נכון עבורכם. הפרסום מתאים יותר לעסקים בעלי פריסה גיאוגרפית רחבה או לעסקים שהפריסה הגיאוגרפית אינה משמעותית עבורם.

האם אפשר לייצר לידים איכותיים מאאוטבריין או טאבולה?

חד משמעית – כן. בניגוד ליחסי ציבור שלרוב אינם מכוונים ישירות ליצירת פניות ממוקדות לעסק, פרסום באאוטבריין וטאבולה יכול לייצר עבורכם פניות ממוקדות כתוצאה מהחשיפה לתוכן ויצירת קמפיינים של "שיווק מחדש" שעוטפים את המהלך.

כיצד גם אתם יכול לפרסם באאוטבריין ובטאבולה?

פנו אלינו ונייצר עבורכם מהלך פרסומי מנצח!

פילוח קהל על פי איזור גאוגרפי הינו דבר שמוכר לנו מפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק וגוגל. היום אאוטבריין פתחה אפשרות זו וכעת ניתן להחליט באיזה איזורים בארץ תרצו שהכתבה שלכם תתפרסם. החלוקה כרגע הינה חלוקה רחבה באופן יחסי וכוללת את האפשרויות…

בחודש שעבר אאוטבריין פרסמו את הצ'ט החדש שלהם והביעו תקווה כי בסופו של תהליך, יגיע הצ'ט גם למסנג'ר של פייסבוק. היום, בכנס המפתחים של פייסבוק, ה­ F8 הודיעו כי החידוש הבא של פייסבוק יהיה בתחום הנגישות של מפרסמים במסנג'ר. מה הדבר אומר? שאאוטבריין…

חברת אאוטבריין עובדת בימים אלו על הפצת תוכן באמצעות פלטפורמות צ'ט מוכרות כגון Kik ו­- Telegram. עד כה הכרתם את הפצת תכני החברה דרך מאמרים וכתבות ממולצות עבורכם באתרים הגדולים בארץ כגון Ynet, The Marker וכדומה, כמו כן החברה פועלת בצורה דומה באתרים…

ענקית התוכן "אאוטבריין" הכריזה כי רכשה את החברה האמריקאית ’Revee’, חברה אשר פיתחה אלגוריתם המנתח עמודי תוכן ויודע לקשר בין שעות היום לבין ההכנסות שאותו עמוד תוכן, סרטון או כתבה מניבים (נמצא בתהליכי רישום פטנט). זהו הרכש הרביעי של החברה הישראלית ההולכת…

שתילת פיקסלים הם דרך נפלאה לתת לנו אינדיקציה על המתחולל באתר שלנו, כלי לרי-טרגטינג ורי-מרקטינג וכן הלאה. גם טאבולה, כפייסבוק, מעמידה לרשותנו את הכלי הזה וכדאי שנעשה בו את השימוש הנכון, על מנת לקבל תמונה כוללת ככל שניתן. כיצד תעשו…

קהל - הוא בעצם העניין שלשמו התכנסנו כאן, מאחר וטאבולה היא פלטפורמה שמטרתה לחשוף תכנים לקהלים שונים, דרך פרסום באתרים מגוונים. כאשר אנחנו מכירים את הקהל שלנו, את תכונותיו ואת תחומי העניין שלו, אנחנו יכולים לחדד ולמקד את הפניה אליו,…

טאבולה נחשבת לאחת משתי ה-Content Discovery Platform המובילות. יחד עם אאוטבריין, הן מאפשרות למפרסמי התוכן דרכן להגיע למיליארדי קוראים, אשר בדרכים אחרות, ועד כה, לא נחשפו לתכנים שלהם. אבל, כאשר אנחנו מריצים קמפיין תוכן, רצוי שנקבל קצת נתוני אנליטיקס ופידבקים,…

בניית קמפיין חדש בפלטפורמה לפרסום תוכן ממומן היא מלאכת מחשבת, ולעיתים, במיוחד כאשר מדובר בפלטפורמה חדשה, או בקמפיין ייחודי, אין לכם ברירה אלא להתאמץ ולעשות זאת. אבל, בשאר המקרים, טאבולה מאפשרת לכם לבנות קמפיין חדש אשר נסמך על נתונים של…

בנוסף לאספקט חשבונאי, החשבוניות החודשיות שלכם, אותן מוציאה אאוטבריין בראשיתו של כל חודש עבור התעבורה של החודש הקודם, יכולות להוות עבורכם אינדיקציה להצלחתו של קמפיין מסוים. אם אתם מנהלים מספר קמפיינים במקביל, תוכלו למצוא את החשבוניות מרוכזות על פי הקמפיין…