פרסום תוכן ממומן

ממלכת התוכן טאבולה – איך זה עובד?

בשנים האחרונות, ובמיוחד בעולם הדיגיטלי, הכתירו את התוכן למלך. במציאות שבה התוכן שולט, פלטפורמת טאבולה היא הממלכה שנותנת לו במה. 

טאבולה היא פלטפורמת תוכן הבינלאומית הגדולה בעולם. בעזרת שיווק באמצעות תוכן היא מסייעת למפרסמים להגביר את התנועה והמעורבות לנכסים הדיגיטליים שלהם. טאבולה משתפת פעולה ומפרסמת באתרים מובילים בכל העולם, כמו NBC NEWS , The Weather Channel, EuroSport, כאשר בישראל נציין את Ynet, וואלה, ספורט 5, גלובס, ישראל היום ועוד רבים אחרים. המלצות התוכן מוגשות באתרים אלה בתחתית, בצד או בראש העמודים. המנוע של טאבולה לוקח בחשבון פרמטרים שונים כמו מאפיינים גיאוגרפיים, סוג המכשירים, עולמות תוכן שונים ועוד, כדי ליצור התאמה מרבית בין קהל היעד לבין התוכן המוצג לו. 

הכלים של טאבולה שנותנים לך לשלוט במצב 

כמה כלים מתקדמים מאפשרים לך לעשות אופטימיזציות לקמפיינים של קידום תוכן ממומן ולשפר את התוצאות, כגון מגוון אפשרויות טירגוט – פילוח הקהל שלך לפי אזור גיאוגרפי, סוג מכשיר וכדומה.   הפלטפורמה מאפשרת לך שליטה מלאה בקמפיינים כולל קביעת מחיר יעד לקליק, תקציב כללי וכדומה כולל מתן גמישות מירבית לשינוי והתאמה למטרות שיווקיות שונות. תוכל לקבל מהמערכת מגוון דוחות על פי אתרים, קמפיינים, ימים, תוכן המודעות ועוד, שיעזרו לך לבצע אופטימיזציות ולשפר את הקמפיינים שלך בצורה המדויקת ביותר. 

שני פרמטרים משפיעים על המיקומים של קמפיין הטאבולה שלך: הראשון הוא הטירגוט – לפי הטירגוטים שקבעת לקמפיין מבחינת לוקיישן, סוג מכשיר כמו דסקטופ, מובייל או טאבלט, שעות וימים וכדומה. הפרמטר השני הוא האתרים עצמם והמדיניות שלהם – אם משהו בקמפיין שלך סותר או לא מתאים למדיניות האתר הוא לא יריץ את הקמפיין. 

חשוב שתמיד תמצא את עצמך בתוך התחרות 

האלגוריתם של טאבולה מקדם ומעדיף קמפיינים מסוימים על פני אחרים ואתה בתור מפרסם צריך להישאר בתחרות מול הקמפיינים האחרים. איך עושים זאת? באמצעות מדדי ה-CTR וה-CPC. ככל שהמדדים הללו גבוהים יותר, מצב הקמפיינים שלך בתחרות טוב יותר. CTR הוא שיעור ההקלקות על המודעות שלך מתוך כלל החשיפות שלהן , זהו מדד שמראה את מידת העניין של הגולשים בתוכן המוגש. את אחוזי ה-CTR אפשר להעלות בעזרת קריאטיב מושך ומסקרן. CPC  זוהי העלות לקליק, כמה תהיה מוכן לשלם עבור קליק. ככל שהמדד הזה גבוה יותר, הקמפיין שלך תחרותי ביחס למתחרים. 

פרסום בטאבולה – אילו מודעות תוכל להעלות? 

מודעת תוכן ממומן – כל מודעת תוכן בטאבולה מורכבת מכותרת קצרה, תמונה ולינק שמוביל לעמוד הנחיתה. ניתן להשתמש בתמונה או גיף. בפיקסל של טאבולה משתמשים לביצוע המדידות. הממשק של טאבולה ידידותי ונוח ומאפשר בכל עת לבצע אופטימיזציות לקמפיין על בסיס התוכן, האתרים בהם הוא מופיע ועוד. 

מודעת וידאו – מודעות וידאו אפקטיביות במיוחד לקמפיינים שמטרתם יצירת מודעות וברנדינג (מיתוג). ניתן להעלות סרטונים קצרים וגם ארוכים. ניתן למדוד קליקים וכמות צפיות. בקמפיין וידאו מופיעים גם מדדים כמו כמה זמן הגולש צפה בוידאו והאם השלים את הצפייה בסרטון כולו. 

תצוגה של מודעה בטאבולה – פיד

תצוגה של מודעה בטאבולה - פיד

איך נראית מודעה בטאבולה – בצד ימין

מודעת טאבולה בצד ימין דוגמא

איך נראית מודעה בטאבולה – בצד שמאל

מודעה בטאבולה בצד שמאל