כל בעל עסק שמבין את כוחה של גוגל עושה שימוש בפלטפורמת “גוגל לעסק שלי”. כלי חינמי המאפשר לבעלי עסקים ללמוד איך ואיפה גולשים מחפשים אותם. גוגל מאפשרת לעסקים לעדכן מידע רלוונטי לשימוש לקוחות פוטנציאלים שממש עכשיו מחפשים באזורכם פרטים אודות המוצר או השירות שלכם.
נקצר את הפתיח, כי בואו 🙂 אם אתם כבר כאן סביר להניח שאין מה להרחיב עוד, אתם יודעים במה מדובר ורק רוצים ללמוד איך למחוק את הביקורות הלא מחמיאות שכתבו לכם בדף העסק (צריכים עזרה? פנו אלינו אל חברת קידום אתרים Marketism). זה לא באמת משנה אם מדובר במתחרה ממורמר, פרופיל פיקטיבי או גולש משועמם – העובדה היא שיש לכם ביקורת שלילית בולטת שהורסת לכם את ממוצע הביקורות החיוביות על העסק.
קחו נשימה עמוקה כי זה לא הולך להיות פשוט, וטוב שתצטיידו בהרבה סבלנות… חוץ מזה, זה קטן עליכם פשוט תפעלו לפי הכתוב (מיד לאחר הפסקה הזו :)) וכולנו נקווה לטוב!
איך? היכנסו לניהול הדף > בלשונית “ביקורות” תראו את כל הביקורות שלכם > מצאו את הביקורת הבעייתית והקליקו על שלישיית הנקודות משמאל שתפתח חלון בו כתוב “סימון כבלתי הולם”.
מה עכשיו? הבקשה נשלחה לגוגל לבדיקה, ובזמן שאתם מתפללים שמישהו יתייחס אליכם בתמיכה נעבור לשלב השני במערכה.
למרות שרבים חושבים שאין עם מי לדבר, דווקא עם מעט נחישות והרבה סבלנות אפשר לקבל מענה מהתמיכה של גוגל לעסק שלי, לטיפול והסרה של תגובות וביקורות פחות נעימות. (אם יש באמת הצדקה למחיקה כמובן). אז איך מדברים עם התמיכה של גוגל לעסק שלי?
יש מצב שגם אחרי שלב 1 וגם אחרי שלב 2 לא תשמעו או תראו סימן חיים מהתמיכה, אבל אנחנו לא מרימים ידיים, יש שלב נוסף להשלים ורק אז להמתין מספר ימי עסקים – תחשבו טוב, יהיה טוב – לנו זה עבד! 🙂 כנסו לחשבון לניהול הדף העסקי, תגללו למטה ללשונית “תמיכה”, יפתח חלון עזרה שבתחתית שלו תופיע אפשרות “עזרה נוספת?”, הקליקו!
כעת יפתחו אפשרויות עזרה נוספות, בחרו “ביקורות ותמונות שלקוחות מפרסמים” ולאחר מכן “ניהול ביקורות של לקוחות” שיטת התמיכה אשר זמינה עבורכם תהיה מודגשת בכחול.
קבלו טיפ חשוב לסיכום ממשרד שיווק דיגיטלי מוביל! לגוגל לא באמת משנה מה כתוב בביקורת עליה אתם מדווחים (לכאורה), מניסיון, מטרת העל שלה היא למנוע דברי שטנה, לאתר ולהסיר ביקורות המכילות דברי אלימות ושנאה, אז כשאתם מצליחים להשיג את התמיכה של גוגל לעסק שלי דווחו על הביקורות שברצונכם למחוק כלא חיוביות מהסוג הזה.
זהו, מקווים שתצליחו במשימה 🙂 ואל תשכחו לחזור לעדכן בתוצאה!
כדאי להכיר גם > שירות פרסום בשפה הרוסית – שירות ייחודי לקהל דוברי רוסית שרוצים לקבל יותר לידים!