חדשות הפרסום באאוטבריין
מה שמעניין אותך באמת!

אאוטבריין רכשה את החברה האמריקאית ’Revee’ וקופצת מדרגה נוספת

ענקית התוכן “אאוטבריין” הכריזה כי רכשה את החברה האמריקאית ’Revee’, חברה אשר פיתחה אלגוריתם המנתח עמודי תוכן ויודע לקשר בין שעות היום לבין ההכנסות שאותו עמוד תוכן, סרטון או כתבה מניבים (נמצא בתהליכי רישום פטנט). זהו הרכש הרביעי של החברה הישראלית ההולכת וגדלה, אשר משרדיה כיום ממוקמים בניו­-יורק.

Web design over blue background, vector illustration.

החיבור בין שתי החברות יוצר את ה”גוגל אנליטיקס” של עמודי התוכן ובעצם מקפיץ את הפלטפורמה הפרסומית הזו צעד אחד (ענק) קדימה. לטענת החברה, ערך של תוכן בין אם כתבה או סרטון, משתנה במהלך היום ב- 262%! כלומר, בכל דקה, בכל שעה, הערך של התוכן למפרסם ולאתר הינו שונה לחלוטין. החיבור בין הטכנולוגיה של אאוטבריין להמלצות תוכן והטכנולוגיה של Revee לחישוב תשואת התוכן בזמן אמת, יוכל להגיד לנו המפרסמים מהו הזמן הרווחי ביותר עבורנו בו כדאי שהקהל יחשף לתוכן שיצרנו ויהווה את המקבילה למדידת תוצאות וחשיפות בקמפיינים ממונים בגוגל ובפייסבוק.טכנולוגיה ממוזגת זו נקראת Outbrain Automatic Yield ובקרוב תושק גם מחוץ לגבולות ארה”ב, בבריטניה, צרפת וכמובן בישראל.

“עם עליית המדיה החברתית והשימוש הגובר בחוסמי פרסומות, עסקי הליבה של האתרים נמצאים בלחץ מתמיד” הסביר ירון גלאי, מנכ”ל אאוטבריין. “באמצעות רכישה זו, תוכל אאוטבריין לספק לאתרי התוכן את הטכנולוגיה והמידע הנדרשים, על מנת לעקוב בזמן אמת אחר הערך אותו מייצר התוכן , למקסם רווחים ולהגדיל קהלים”.