חדשות הפרסום בגוגל
מה שמעניין אותך באמת!

האם מודעות הדיסקברי של גוגל יהיו הפרה החולבת שלהם?

פורמט מודעות הוידאו של גוגל Video Discovery

גוגל הודיעה כי הניוז פיד שלה יראה לגמרי אחרת עבור 800,000 משתמשים ניידים חודשיים. עדיין מוקדם לדעת אם החברה, שצפתה במודעות הניוז פיד החדשות של פייסבוק מרקיעות שחקים, זוכה הפעם לניוז פיד סלולרי מנצח, אך מפרסמים שבדקו מודעות ניוז פיד עם קמפיינים חדשים של דיסקברי מספרים שהם מתרשמים מהתוצאות הראשוניות. עם זאת, רמת שביעות הרצון אינה לגמרי ברורה.

קמפיין דיסקברי קמפיין Discovery Ads


יתרונות מול חסרונות הפורמט

יתכן וכלל לא ראיתם עדיין מודעות דיסקברי, מאז ההשקה שלהם בשנה שעברה. קמפיינים של דיסקברי מותאמים אישית ומציגים נושאים, סיפורים ואייטמים חדשים על סמך התנהגות החיפוש והגלישה של המשתמש וכן על פי היסטוריית מיקומים והגדרות מיקום. מודעות הדיסקברי דומות מאד למודעות ברשתות החברתיות.

מודעות הדיסקברי מוצגות במגוון סוגי קמפיינים ביניהם בג’ימייל ובדף הבית של יוטיוב. גוגל גורסת שהמודעות הללו יכולות להגיע לקהל של מאות מיליונים. לדברי המפרסמים, היתרונות בקמפיינים של דיסקברי מפצים על מגבלות כמו שליטה ונראות.

מי צריך לבחון קמפיינים של דיסקברי?

מפרסמים בחנו קמפיינים של דיסקברי עבור לקוחות עם מגוון מטרות – החל מיצירת מודעות ועד רכישה. חלקם משתמשים במודעות דיסקברי ללקוחות אי קומרס שהוכחו כיעילות. קראו עוד על ניהול קמפיינים בגוגל.

דיסקברי הוא ערוץ פרסום עם עלות נמוכה יחסית לקליק והיתרון משמעותי שלו הוא ביצירת מודעות למותג.

יצירת קריאטיב

קמפיינים של דיסקברי תומכים במודעות קרוסלה ובמודעות עם תמונות בודדות כמו בפייסבוק, מה שמקל על השימוש במודעות קיימות. מומלץ לקחת קריאטיב שהביא ביצועים טובים בפייסבוק ולייצר קריאטיב חדש מבוסס למידה. מומלץ להשתמש בגדלים הבאים:

לתמונות רוחביות, גודל מינימלי: 600 על 314. גודל מומלץ: 1200 על 628. קובץ ריבועי גודל מינימלי: 300 על 300, גודל מומלץ 1200 על 1200.

הכירו את פורמת המודעות

מדידת הצלחה

מפרסמים טוענים שהם מתמקדים במדדי ה-KPI שמותאמים ליעדי הלקוחות שלהם בבחינת ביצועי הקמפיין. הם בוחנים גם את השפעת קמפיין הדיסקברי על החוויה הרחבה יותר שעובר הלקוח. ומה הלאה? נכון לעכשיו עדיין צריך להיכנס לגירסת הבטא, מה שיכול להיות מעט מסובך. ניתן להתחיל בתקציב נמוך ועם צבירת הדאטה לגדול. נשאלת השאלה האם מודעות הדיסקברי יתגלו כמכרה זהב של גוגל. בינתיים הגידול הוא איטי ועדיין לא ידועה מידת ההשפעה שיש לקמפיינים הללו.