חדשות הפרסום בגוגל
מה שמעניין אותך באמת!

גוגל משדרגת את הקמפיינים בגוגל אדוורדס וזה עובד לטובתנו

גוגל ממשיכה לחפש דרכים נוספות לשלב בצורה טבעית את מודעות המפרסמים. השבוע הציגה החברה שני חידושים שיעזרו הן לגולשים למצוא את אשר חיפשו והן למפרסמים למקסם את המודעות שלהם.

קצת על שני החידושים:

  1. Next Gen Universal App Campaigns – הראשון מבין שני החידושים עליהם גוגל הכריזה הוא בעצם “הדור הבא” של מודעות האפליקציות האוניברסאליות. מודעות מסוג אלו יאפשרו למפרסמים בגוגל להגיע לגולשים דרך אפליקציות Google Search, יוטיוב, משחקי גוגל ו Google Display Network. מה שמעניין בחידוש זה הוא שמרגע שהקמפיין עלה לאוויר גוגל מתחילה לאסוף מידע על הגולשים ולומדת כיצד הם מגיבים למודעות השונות. בהתאם לכך, תהיה פעולה אוטומטית לשיפור הקמפיין, כך שהסיכוי שהגולשים הרלוונטיים יראו את המודעה נעשה גבוה יותר. לדוגמה: אם גוגל מצאה שאנשים מסויימים מקליקים יותר על מודעות הקשורות בטיולים וגם צופים בווידאו באותו הנושא היא תציג להם יותר מודעות טיולים כגון דילים של מלונות או טיסות.Digital generated devices over a wooden table with made up responsive ticket flight website. All screen graphics are made up.
  2. TrueView for Action- אתם בוודאי מכירים את המודעות ביוטיוב, בין אם אתם גולשים או מפרסמים. אלו הן אותן מודעות שמחייבות 5 שניות צפייה לפחות, בטרם תעברו לווידאו בו חפצתם. עד כה האפשרויות היחידות שהיו במודעות אלו היו “רכישה” או “הורדה” שברור לכולנו שאלו אפשרויות מצומצמות מאוד וכי לנו המפרסמים יש הרבה יותר מה להציע כמו- הרשמה לניוזלטר, או קבלת הצעת מחיר. ולכן מודעות אלו קיבלו כעת אפשרויות נוספות להנעה לפעולה.

שני חידושים מרגשים אלו זמינים כעת לכל המפרסמים בעולם! 🙂