חדשות הפרסום בגוגל
מה שמעניין אותך באמת!

מודעות מותאמות אישית- גוגל חושפת תוסף חדש!

משתמשי גוגל החלו לקבל לאחרונה הודעות באימייל ובכרום המבקשות מהגולשים לשתף את פרטיהם ואת תחומי העניין שלהם. לפני שאתם קופצים למסקנות ואזהרות למה לא לשתף את גוגל, בואו נבין למה החברה עושה זאת.

ובכן חברת גוגל כפי שאנו כבר מכירים אותה, רוצה תמיד להיות כמה שיותר רלוונטית בעבור גולשיה. לכן, החליטה כי הגיע הזמן שגם המודעות שמוצגות לכם, כמו גם המודעות שמגיעות לתיבת המייל שלכם, יהיו אלו שבאמת מעניינות אתכם והטובות ביותר עבורכם. גוגל עושה זאת על ידי תוסף חדש שנקרא “My Activity” ובו תוכלו למצוא את כלל הפעילויות שעשיתם באמצעות גוגל, כגון: ביטויים שחיפשתם, אתרים בהם ביקרתם, מיקומים שאיתרתם במפות, אפליקציות אנדרויד בהן השתמשתם ומודעות, רק כאלו שהייתה לכם אינטראקציה איתן. החברה מסבירה כי אין מה לדאוג כיוון שהמידע חשוף רק לכם וכי ניתן למחוק כל מה שתרצו, מתי שתרצו.

בתוך תוסף זה נמצא עמוד הנקרא “Ads Personalization”, בו תוכלו לבחור את הנושאים שמעניינים אתכם, נושאים שממש לא מעניינים אתכם, ,תדרשו לציין את גילכם ומגדרכם וגם תוכלו להחליט האם להפעיל את האפשרות הזו או לא. במידה ובחרתם להפעיל את המודעות המותאמות אישית, יוצגו לכם מודעות המבוססות על המידע שנתתם, בנוסף לנתונים שקיימים בידי החברה, כגון: היסטוריית החיפושים והצפיות שלכם ביוטיוב. באם בחרתם לכבות אפשרות זו גוגל יבחרו מודעות שיוצגו לכם בעיקר על פי מיקומכם.

מודעות אישיות גוגל

בא לכם לבדוק את הנושא?

“My Activity” –קישור

“Ads personalization” – קישור