רק לפני חודשיים סיפרנו לכם על הניסוי החדש של גוגל– החלפת טאב ה Ad המופיע מצד שמאל של המודעה מצבע צהוב לצבע ירוק. גוגל ערכו ניסוי בווליום נמוך ונראה שהצליח להם!
בנוסף, בניסוי זה בדקה החברה האם הצבע הירוק שתואם את הכותרת יניב יותר אחוזי המרה וככל הנראה, זה אכן תורם. גוגל הודיעו כי שינוי זה נעשה בעקבות תגובות חיוביות הן של המפרסמים והן של הגולשים.
אנחנו, בכל מקרה, די מחבבים את זה 🙂
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!