כיצד להבין מאילו ערים בדיוק הגיעו הגולשים שלך בגוגל?
אנחנו מנסים לדייק ככל האפשר את הטרגוט שלנו בחשיפה לקהל מכל הבחינות: גיל, מגדר, מקום מגורים. אולם, למרות כל הכוונות הטובות והטכנולוגיות המתפתחות, עדיין יש מרחק רב בין הרצוי למצוי. לפעמים, מדובר בטעות אנוש שלנו (כאשר אנחנו שוכחים לעשות Exclude לקהלים מסוימים), לעיתים, מדובר בכשל זה או אחר של המערכת המטרגטת. בנוסף למערכת ה-AdWords של גוגל, גוגל מציעה לנו כלי נוסף, ה-Analytics, אשר, בין השאר, מאפשר לנו לאמוד את ה”מצוי”, על מנת לשפרו ולדייק את הפניה אליו.