מדוע להשקיע באתר האינטרנט ובקידומו בגוגל?

האתר הוא הנכס שלכם. אם יש לכם סבלנות ואתם כאן כדי להישאר – קידום האתר שלכם יכול להניב לכם פירות לתקופה ארוכה מאוד. אנחנו נוהגים להגיד "מי שלא שם, משלם הרבה כסף בכדי להיות קיים".
שירותי מחלקה
  • אופטימיזציית קוד ושיפור ביצועי האתר
  • ניהול אסטרטגיית תוכן ועדכוני אתר
  • בניית קישורים איכותיים מאתרים מובילים ברשת
  • ניהול אסטרטגיית אונסייט שוטפת לעמודי האתר
  • הגדלת ראש!
יתרונות וחסרונות המוצר
השקעה בנכס הבלעדי שלכם
עבודה נכונה מייצרת תוצאות שמחזיקות שנים רבות
יכולת גידול משמעותית של התנועה לאתר
ההשקעה משתלמת
השקעה לטווח הארוך
חוסר ודאות (ולא משנה מה מספרים לכם שם בחוץ)
תחום "אפרפר" שדורש ספק שאפשר לסמוך עליו
למה איתנו?

מחלקת ה-SEO במרקטיזם הינה המחלקה הוותיקה ביותר בחברה. הניסיון הרב וההתמודדויות עם השינויים הרבים שהתרחשו בגוגל בשנים האחרונות, לימדו אותנו כיצד לבצע את העבודה הנקייה, היעילה והאיכותית ביותר. ההשקעה שלנו בפרטים הקטנים, ההקפדה על איכות התכנים, גיוון הקישורים והיכולות הטכניות המתקדמות מציבות אותנו ואת לקוחותינו בפסגה. במידה ואתם מעוניינים להשקיע בנכס שלכם לטווח הארוך – זה הפתרון עבורכם.

image
אייל גבעון

"אני חייב להודות שהייתי סקפטי בהתחלה –  אבל חצי שנה לתוך התהליך התוצאות מדברות בעד עצמן! הצוות של מרקטיזם מקצועי , עומד בלוחות זמנים והכי חשוב פשוט נותן לי תחושה של שותף שבאמת אכפת לו"

אריאל הוכשטט

״החבר'ה מ-Marketism ביצעו עבורנו מספר עבודות קידום לאתרים ישראלים ובינלאומיים. בתעשייה שמלאה הבטחות ללא כיסוי, היה מרענן לשמוע תכניות הגיוניות ולראות פעולות שייצרו ערך אמיתי.״

המלצה מאת זוזו סגווי

"מעולם לא נתקלתי בגבולות הניסיון העשיר שלי בעולם האינטרנט בחברה מקצועית, יצירתית, חותרת למגע, עם ראש פתוח, נעימה, עם יחס מדהים ללקוחות שלה כ-Marketism . אני עובד כבר 10 שנים עם ספקים ונותני שירות, וזו הפעם הראשונה שאני פשוט מאוהב!״

צור קשר
מעניין אתכם להבין קצת יותר? אז תמשיכו לקרוא

מדוע להשקיע בקידום בגוגל?

הסיבה היא פשוטה – קיימים המון עסקים ברשת שמיקומיהם הטובים בגוגל מביאים להם פרנסה שוטפת! נקודה.

נכון – אנחנו מאמינים שההשקעה באפיק הקידום בגוגל אינה מתאימה לכל עסק.

למי זה כן מתאים? (הרשו לנו לעשות כמה הכללות גסות)

  1. עסקים שמצליחים לקבל פרנסה מהאינטרנט. כלומר, פניות "קרות" של גולשים דרך הרשת הינן בעלות פוטנציאל חיובי לעסק. נתון זה מספק לנו אינדיקציה בריאה להשקעה בקידום האתר בגוגל.

  2. תחומים בעלי ביקוש רב בגוגל. קיימים תחומים מאוד "חמים" ברשת כגון: בריאות, דרושים, בעלי מקצוע, דיאטה וכו'. סביר להניח שאם העסק שלך שייך לאחד התחומים המבוקשים יותר כך יגדל הפוטנציאל שלו להימכר דרך גוגל.

  3. עסקים מבוססי אינטרנט. בד"כ, אם העסק שלך מבוסס על תנועת הגולשים מהרשת תהיה חייב להשקיע בקידומו בגוגל. לדוגמה, אם האתר שלך ניזון מפרסומות תרצה להשקיע בגידול מתמיד של התנועה לאתר.

  4. חנויות. חנויות וירטואליות צוברות תאוצה בארץ (סוף סוף) ובעולם. אם יש לך חנות ואתה מבין את הפוטנציאל העצום במכירות אונליין – תשקיע בקידום.

  5. עסקאות גדולות. קיימים תחומים רבים אשר כמות הביקושים עבורם בגוגל אמנם מוגבלת, אך שווי העסקה הוא גדול ולכן יהיה שווה להשקיע בקידום בגוגל.

קידום קלאסי בגוגל – איך עושים את זה?

קצת קשה להסביר את כל התורה על רגל אחת. למי שבכל זאת רוצה להרחיב את אופקיו אז הכנו לכם כמה מדריכים שיסייעו לכם להבין ואולי לעשות צעדים ראשונים בעניין.

  1. מדריך קידום בגוגל למתחילים. מסביר לנו בעיקר "מה זה קידום בגוגל?, מהם ההבדלים בין קידום בארץ וקידום בחו"ל ומהם ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן". המדריך מתאים למי שפחות מכיר את התחום ורוצה להרחיב אופקיו.

  2. מדריך קידום בגוגל למתקדמים. אחרי שהבנתם "למה?" תוכלו להיכנס קצת לעומקם של הדברים. המדריך שהכנו מסביר את חשיבות מבנה האתר והיררכיית הדפים, מחקר מילים ואסטרטגיה לקידום בגוגל, חשיבות וטכניקות לבניית קישורים ואחרון חביב – ביצועי האתר. תיהנו.

  3. קידום תמונות בגוגל. מדריך בסיסי המסביר את החשיבות של "דחיפת התמונות שלנו במנועי החיפוש". המדריך מכיל גם הסברים לאופטימיזציה נכונה של תמונות לאתר שלנו.

  4. קידום סרטונים בגוגל וביוטיוב. המדריך מסביר כיצד להשתמש בסרטונים שאנחנו מייצרים בכדי להרוויח נוכחות מוגברת של סרטוני הוידאו שלנו במנוע החיפוש וביוטיוב.

  5. קידום אתר וורדפרס. כמה טיפים למתקדמים (בדגש על התוסף Yoast) ולחובבי השימוש בקוד פתוח בקידום האתר שלנו. אנחנו אוהדים גדולים של קוד פתוח ווורדפרס וכמעט תמיד נמליץ למתלבטים לבחור בוורדפרס.

דגשים לשנת 2015

למי שלא מעודכן – עולם הקידום עבר תהפוכות אמיתיות ומשמעותיות בשנתיים האחרונות. קידום אתר בגוגל היא כבר לא משימה משעממת אלא משימה מורכבת ומאתגרת. אנחנו מאמינים בניהול אסטרטגיה רחבה הכוללת השקעה בכל הנכסים האינטרנטיים שיכולים לעמוד לרשותנו, מתוך מטרה ברורה והיא להוכיח לגוגל שהאתר שלי הוא מרכז העולם.

רוצים לעשות את זה איתנו? פנו אלינו לייעוץ ראשוני ללא עלות. מבטיחים לתת לכם את העצה הנכונה. 03-5238855

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם:

ירידה במיקומים בגוגל – מה עושים? קידום בגוגל פלוס להיות ראשון בגוגל – איזה כיף אבל….

כך עברה לה שנה מהרגע שפייסבוק שחררו לאוויר העולם את כפתורי המחווה שבאו לעבות ולהעמיק את מעורבות המשתמשים, על מנת שיוכלו להביע מה הם באמת חושבים על הפוסטים השונים וכל זאת בלחיצת כפתור. מארק צוקרברג אף רמז שיש כפתור נוסף…

אם אתם עוסקים בפרסום ממומן בגוגל, או אפילו סתם גולשים לשימושכם והנאתכם, בטוח שמתם לב כי המודעות הממומנות הולכות ונעשות פחות בולטות. מישהו זוכר שפעם היו מסומנות בטאב צהוב??? ובכן, כבר ביוני אישרה החברה כי הטאב שמסמן את המודעות יהפוך…

גוגל אישרה כי ניתן לחפש ולמצוא בתוצאות החיפוש גם אימוג'י! ביוני 2015 גוגל החליטה להוריד את האפשרות לחפש אימוג'י מתוך ההבנה כי החיפושים פוגעים במנהלי האתרים. כנראה שמאז ועד היום, החברה שינתה את דעתה והחליטה שאין ברירה אלא להציג תוצאות…

אזהרה- ידיעה קצרה לפניכם! בשנת 2015, גוגל השיקה את הפיצ'ר "people also ask" שמהווה תיבה המאפשרת לגולש לראות במה גולשים אחרים התעניינו וזה כחלק מתוצאות החיפוש. במהלך התקופה מאז השקתו, גוגל בחנה את אופן השימוש של הגולשים בכלי זה. לאלו…

עברו רק 8 ימים מאז שסיכמנו עבורכם את ההכרזות המשמעותיות של הרשת החברתית, וכעת, הכריזו על אפשרות חדשה לפרסום ממומן בפייסבוק- מודעת GIF מונפשת. איך זה עובד? בעת יצירת מודעה חדשה תוכלו לבחור "Single Video" ולהעלות קובץ GIF כפי שפייסבוק…

שתילת פיקסלים הם דרך נפלאה לתת לנו אינדיקציה על המתחולל באתר שלנו, כלי לרי-טרגטינג ורי-מרקטינג וכן הלאה. גם טאבולה, כפייסבוק, מעמידה לרשותנו את הכלי הזה וכדאי שנעשה בו את השימוש הנכון, על מנת לקבל תמונה כוללת ככל שניתן. כיצד תעשו…

קהל - הוא בעצם העניין שלשמו התכנסנו כאן, מאחר וטאבולה היא פלטפורמה שמטרתה לחשוף תכנים לקהלים שונים, דרך פרסום באתרים מגוונים. כאשר אנחנו מכירים את הקהל שלנו, את תכונותיו ואת תחומי העניין שלו, אנחנו יכולים לחדד ולמקד את הפניה אליו,…

טאבולה נחשבת לאחת משתי ה-Content Discovery Platform המובילות. יחד עם אאוטבריין, הן מאפשרות למפרסמי התוכן דרכן להגיע למיליארדי קוראים, אשר בדרכים אחרות, ועד כה, לא נחשפו לתכנים שלהם. אבל, כאשר אנחנו מריצים קמפיין תוכן, רצוי שנקבל קצת נתוני אנליטיקס ופידבקים,…

בניית קמפיין חדש בפלטפורמה לפרסום תוכן ממומן היא מלאכת מחשבת, ולעיתים, במיוחד כאשר מדובר בפלטפורמה חדשה, או בקמפיין ייחודי, אין לכם ברירה אלא להתאמץ ולעשות זאת. אבל, בשאר המקרים, טאבולה מאפשרת לכם לבנות קמפיין חדש אשר נסמך על נתונים של…

הגדרת יעדים בגוגל אנליטיקס מתחלקת לשני חלקים: השלב האסטרטגי ובו אתם מחליטים מהו מדד הביצוע או ה-KPI) Key Performance Indicator) הרצוי לכם והשלב הטכני, אותו תגדירו במערכת. ה-KPI יכול לייצג כל פעולה שתרצו שגולש יבצע (סיום רכישה, הרשמה לניוזלטר, בקשת…