חדשות הפרסום בפייסבוק
מה שמעניין אותך באמת!

פייסבוק מודיעה כי בקרוב יקודמו פוסטים “אינפורמטיבים”

הרשת החברתית מעדכנת את אלגוריתם הניוז פיד שלה פעם נוספת!! יחד עם המלחמה שהכריזה על ה”קליק בייטס”, פייסבוק החליטה כי אפשר להמשיך ולשפר את הניוז פיד שלכם.

והפעם, החברה החליטה כי על מנת שהניוז פיד יהיה באמת רלוונטי לגולש, היא תקדם פוסטים הנותנים ערך, בצורת אינפורמציה. מילות המפתח בשינוי זה הינם התאמה אישית ויכולת ניבוי. כלומר, השינוי באלגוריתם יהיה כזה אשר יאפשר להציף לניוז פיד פוסטים אשר צפויים לעניין ולהיות בעלי ערך אינפורמטיבי לכל גולש בהתאמה אישית! ובקיצור, פחות ספאם ויותר עניין אמיתי.

איך השינוי ישפיע על המפרסמים והמשווקים בפייסבוק? ובכן, אתם יכולים לחזות זאת בעצמכם, חלק מהמפרסמים יפגעו וחלק ירוויחו בהתאם לתחומי העניין של הגולשים.

Amazed toddler girl watching something astonishing on her laptop

ובכל זאת, בפייסבוק מנסים להבהיר לנו מה כוונתם בפוסטים אינפורמטיבים:

  1. פוסטים שידורגו במשוב על ידי הגולש כאינפורמטיבים- כחלק מהתכנית לשיפור הניוז פיד, פייסבוק נתנה לגולשים לדרג את רמת האינפורמטיביות של פוסטים מ  1 (לא אינפורמטיבי) עד 5 (מאוד אינפורמטיבי). הם מצאו כי פוסטים שדורגו כמאוד אינפורמטיבים עבור הגולשים היו כאלו הקשורים לתחומי העניין שלהם, ופוסטים העוסקים בדיונים רחבים הקשורים בסביבה הפיזית הקרובה אליהם.
  2. פוסטים רלוונטים למשתמש – פייסבוק תנסה לנבא רלוונטיות על סמך נתונים המבוססים על פעילות המשתמש, כגון: לייקים, שיתופים, העדפות של המשתמש וכדומה.

אין ספק כי החברה’ בפייסבוק משקיעים הרבה על מנת להתאים את הניוז פיד לגולשים, יותר מכך, אין ספק כי יש עוד למה לצפות..