חדשות הפרסום בגוגל
מה שמעניין אותך באמת!

בשורה משמחת למפרסמים – בידים זהים לטאבלטים ודסקטופ? לא עוד!

בין אם אתם עוסקים בקידום ממומן בגוגל, מפרסמים בעצמכם בגוגל אדוורדס או שאתם משתמשים במנוע החיפוש לצרכים האישיים שלכם, אתם בוודאי מרגישים ויודעים כי התנהגות הגלישה שלנו שונה בין מכשיר למכשיר. אין ספק שהחיפוש שלנו במובייל אל מול החיפוש שלנו בדסקטופ מהוות פעולות שאינן זהות זו לזו.

ההבנה הזו הינה קריטית לפיצוח אסטרטגיית הפרסום בגוגל אדוורדס ולהצלחת הקמפיינים. לשמחתנו, גוגל הכריזה במאי האחרון כי היא מתכננת שינוי במכרזים (בידים) למכשירים השונים והיום כבר ניתן לראות את השינויים הללו הלכה למעשה.

Office equipment

עד שנת 2013 גוגל אפשרו לפרסם קמפיינים נפרדים לכל מכשיר- טאבלט, מובייל ודסקטופ. אך הגיעו למסקנה כי קמפיינים מרובים למכשירים שונים סיבכו את העניינים ולכן החברה החליטה לפשט את הדברים באמצעות “קמפיינים מורחבים”. הכוונה היא שקמפיין אחד מורחב לכלל המכשירים והמכרז עבור מילות המפתח הינו עבור דסקטופ וטאבלט (ביחד) ועבור מכשיר המובייל ניתן לעשות התאמות של המכרז הבסיסי (פחות 100% מתקציב המכרז ועד 300% יותר מתקציב המכרז).

השינוי המיוחל הגיע כעת, והיום ניתן להציע מכרז בסיס ודרכו לבצע התאמות עבור כל מכשיר בנפרד. מה הדבר אומר? עכשיו, לאחר השינוי, תוכלו להתאים את המכרזים בהתאם להתנהגות הגלישה של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ולעשות אופטימזציה הרבה יותר מדויקת לקמפיינים שלכם!

ובשורה התחתונה- הגולשים יראו קמפיינים שרלוונטים עבורם בהתאם למכשיר בו הם משתמשים והמפרסמים יוכלו להביא את הקמפיינים שלהם לידי תוצאות טובות ומדויקות יותר מבעבר!!

אנחנו מתרגשים מזה! ואתם?? 🙂