מדריכי פרסום בגוגל
בפחות מ-30 שניות!

כיצד להבין מאילו ערים בדיוק הגיעו הגולשים שלך בגוגל?

אנחנו מנסים לדייק ככל האפשר את הטרגוט שלנו בחשיפה לקהל מכל הבחינות: גיל, מגדר, מקום מגורים. אולם, למרות כל הכוונות הטובות והטכנולוגיות המתפתחות, עדיין יש מרחק רב בין הרצוי למצוי. לפעמים, מדובר בטעות אנוש שלנו (כאשר אנחנו שוכחים לעשות Exclude לקהלים מסוימים), לעיתים, מדובר בכשל זה או אחר של המערכת המטרגטת. בנוסף למערכת ה-AdWords של גוגל, גוגל מציעה לנו כלי נוסף, ה-Analytics, אשר, בין השאר, מאפשר לנו לאמוד את ה”מצוי”, על מנת לשפרו ולדייק את הפניה אליו.

גלו מאילו ערים מגיעים הגולשים שלכם

ניכנס לגוגל אנליטיקס:

https://www.google.com/analytics

במידה ואין לכם חשבון, צרו אחד והוסיפו אתר על פי ההוראות במדריך איך יוצרים יעד בגוגל אנליטיקס לדפי תודה?

 מהסרגל העליון בחרו בדיווח

a

בחלונית הגלילה טווח הזמן תוכלו לשנות את טווח זמן הנתונים הנחוץ לכם

b

מחלונית הצד בחרו באפשרות מידע גיאוגרפי

c

תחתיה במיקום גיאוגרפי

d

לאחר שהאתר שלכם יצבור תעבורה, תוכלו לראות את המידע בהצגה על גבי מפה או סייר,

לפלח נתונים לפי פרמטרי תעבורה שונים בלחיץ פעילויות באתר:

e

לקבל את הנתונים בדו”ח לפי משקלם של הפרמטרים השונים הראשיים (בשורת מאפיינים עיקריים)

f1

והמשניים (בלחיץ מאפיין משני)

f

וכן הלאה.