פרסום הוא כורח המציאות, אבל לעיתים, הוא גורר איתו כאב ראש משמעותי, כמו הדילמה היכן לפרסם, באיזה מינון, כיצד לטרגט את קהל היעד וכן הלאה. לכן, פרסום בגוגל משתלם רק כאשר הוא עובד. וכאן, מגיעה שאלת השאלות, שהיא בסיס לכל קמפיין ואופטימיזציה: כיצד יודעים שהפרסום אכן עובד? כאשר מדובר בפרסום בגוגל, מגיע גוגל אדוורדס לעזרתכם, עם הכלים משלו.
או לכל פרק זמן אחר בו אתם רוצים לבחון אפקטיביות מודעה.
בתגיות התחתונות בחרו במודעות
בפאנל התחתון תופיע טבלת נתונים:
את אפקטיביות המודעה נוכל לראות ב-4 עמודות:
הופעות – “הופעה” הינה כל פעם שהמודעה מוצגת ברשתות המודעות של Google או באתרים או באפליקציות של בעלי אתרים אחרים.
אינטראקציות – “אינטראקציה” היא פעולה שמבצע הצופה במודעה (למשל קליק במודעת טקסט או צפייה במודעת וידאו). זהו הגורם המרכזי בשיעור ההמרה של המודעה (העמודה הבאה).
שיעור אינטראקציות – אחוזי ההמרה של המודעה = מספר האינטראקציות שבוצעו המחולק במספר הפעמים שהמודעה הוצגה.
עלות ממוצעת – הינה הסכום הממוצע ששולם עבור כל אינטראקציה. גם הוא מהווה גורם משמעותי בהחלטה האם מודעה מסוימת משתלמת למפרסם או לא.
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!