כיצד לעשות רימרקטינג בפייסבוק למי שביקר באתר העסק

כל איש שיווק יאמר לכם, כי קל הרבה יותר למכור ללקוח קיים, מאשר להרוויח לקוח חדש. על עקרון זה נשענת גישת הרימרקטינג שאנחנו פוגשים בכל מקום. פייסבוק מאפשרת לכם לצוץ מול עיניו של מי שכבר גילה התעניינות בכם וביקר באתר העסק שלכם, בלי יותר מידי הסתבכויות.

כך תעשו זאת:

ניצור פיקסל להטמעה באתר:

התחברו לחשבונכם.

היכנסו ל-

https://www.facebook.com/ads/manager/pixel/facebook_pixel

ולחצו על Create a Pixel

1

תנו לפיקסל שם ולחצו על Create Pixel

2

כעת, עומדות בפניכם שתי אפשרויות:

לקבל את הפיקסל במייל (לכתובת המייל שתקלידו), או לראות את קוד הפיקסל ולהעתיק אותו ישירות לאתר, למסמך טקסט או לכל מסמך אחר.

3

לחיצה על Set Up Events תפתח לכם את חלונית Add Conversion Tracking ובה תוכלו לבחור אירועים נוספים שתוכלו לשלב בקוד, כמו Complete Registration שיספק מידע על אנשים שסיימו את תהליך הרישום באתר ועוד.

4
רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!

כנראה יעניין אתכם גם

3 עדכונים בפייסבוק שאתם חייבים לדעת עליהם

גוגל משדרגת ומשיקה – Google analytics 360 suite

פייסבוק מפרסמת את הבדלי השימוש בינה לבין אינסטגרם