חדשות הפרסום בפייסבוק
מה שמעניין אותך באמת!

3 עדכונים בפייסבוק שאתם חייבים לדעת עליהם

פייסבוק, פייסבוק , פייסבוק.. עוד לא התחילה השנה החדשה וכבר הרשת החברתית הנחילה כל כך הרבה שינויים ופיצ’רים חדשים. אנחנו בטוחים שהם יעניינו אתכם, בין אם אתם משתמשים פרטיים, מנהלי דפים או מפרסמים בפייסבוק. אז, לפניכם סיכום של שלושת ההכרזות האחרונות:

  1. תוכן בתצורה ארוכה מקבל עדיפות- בעבר פייסבוק היו מודדים את אחוז הצפייה בוידאו כנתון מרכזי באלגוריתם הניוז-פיד של החברה. השבוע, הם הכריזו כי באחוזי צפייה זהים, וידאו ארוך יקבל עדיפות בניוז-פיד מאשר וידאו קצר ממנו. חשוב לזכור, כי עדיין איכות היא חלק מרכזי במתן העדיפות. לכן, תוכן שלא נעשה בצורה טובה ויהיה ארוך עדיין לא יהיה בעדיפות על פני תכנים איכותיים וקצרים! ובקיצור אל תחפרו, תשקיעו 🙂 
  2. ה”סטורי” מגיע לאפליקציית פייסבוק במובייל- אם אתם מחוברים לפייסבוק כמעט כמונו, החדשות האלו לא כאלו מפתיעות. אנחנו מכירים את הסטורי מהחברה הבת “אינסטגרם”, פיצ’ר שסוחף אחריו 150 מיליון משתמשים ביום (!!!!), נתון זהה למתחרה “סנפצ’ט”. כעת, פייסבוק מעתיקה ומשדרגת את הסטורי והפיצ’ר זמין באפליקציית המובייל שלה. נראה כי בסנפצ’ט צריך לעשות חשיבה מחדש וכל זאת רגע לפני שהם מכריזים על הנפקת החברה!
  3. דרך חדשה לצריכת וידאו בפייסבוק- בהמשך לאסטרטגיית החברה בה היא נוקטת החל מאוגוסט 2015, “Video First” והשקעתה בשידורים החיים , הרשת החברתית עושה צעד נוסף והוא הולך לכיוון הטלוויזיה המסורתית. החברה אישרה כי היא עובדת בימים אלו על אפליקציית TV כזו שהשידורים החיים ושידורי הוידאו יתממשקו עם מכשיר הטלוויזיה הביתי. האפשרות לצרוך וידאו בצורה כזו הינה חלק מההבנה של החברה כי הולכים ואוזלים שטחי הפרסום וכי הפריצה לשוק הטלוויזיה המסורתית תפתח בפני החברה אפשרויות פרסום נוספות.

אנחנו סומכים על החברה ששלושת ההכרזות הללו הינן רק חלק משנה מלאה בשינויים ושידרוגים. לנו נותר להתעדכן ולהתקדם באפשרויות הפרסום שלנו בהתאם.