מדריכי פרסום בגוגל
בפחות מ-30 שניות!

כיצד לשאוב את מילות החיפוש בצורה דינאמית (מתחלפת) לתוך מודעת גוגל

עברית קשה שפה 🙂 יש לנו כתיב מלא או כתיב חסר ולעיתים, יהיה לנו קשה מאד לקלוע בצורה מדויקת למונחי החיפוש שהלקוחות שלנו עתידים להשתמש בהם. כאן מגיעה גוגל לעזרתכם עם ה-DKI – מילות המפתח הדינמיות (או דינאמיות, או דינאמייות – תלוי את מי תשאלו). ה-DKI מאפשר למודעות גוגל להתעדכן באופן אוטומטי על מנת שתכלולנה את מילות המפתח המוגדרות בקבוצת המודעות ותהפוכנה רלוונטיות יותר למחפש.

לדוגמה:

נניח שאתם מפרסמים חברה שעוסקת במכירת שמפו.

תוכלו להכניס את קוד הכנסת מילת מפתח בכותרת המודעה:

כותרת: מחפשת {KeyWord:שמפו}?

בעת החיפוש, מערכת ה-AdWords מחליפה את קוד ה-DKI באחת ממילות המפתח המוגדרות בקבוצת המודעות שלכם (“שמפו לתלתלים”, “שמפו לשיער יבש”, “שמפו לשיער ארוך יבש ומתולתל”) אך כשהחלפה כזו אינה אפשרית, היא תשתמש במילה “שמפו”.

כאשר המשתמשת תחפש: שמפו לתלתלים, כותרת המודעה תשתנה ל”מחפשת שמפו לתלתלים?”,

כאשר המשתמשת תחפש: שמפו לשיער יבש, כותרת המודעה תשתנה ל”מחפשת שמפו לשיער יבש?” וכן הלאה.

כאשר המשתמשת תחפש שמפו לשיער ארוך יבש ומתולתל, כותרת המודעה תקוצר ל”מחפשת שמפו?” מפני שמילת המפתח “שמפו לשיער ארוך יבש ומתולתל” ארוכה מדי ואיננה עומדת במדיניות מספר התווים המותרים בכותרת של גוגל.

תכונה זו איננה תקפה רק לכותרות מודעות גוגל אלא פועלת גם בגוף המודעה עצמה.

כיצד תעשו זאת?

לאחר שהגדרתם מילות מפתח לקבוצת המודעות, צרו מודעה.

בחרו בלשונית מודעת טקסט

1

כאשר אתם מזינים את הכותרת או הטקסט שלה, הוסיפו את הכיתוב {KeyWord:XXXX} במקום שבו אמורה להופיע מילת מפתח. כמובן שתחליפו את “XXXX” במילת המפתח או במילות המפתח שתרצו שתופענה.

2

תוכלו לראות כיצד תיראה מודעת הטקסט שלכם בתצוגה המקדימה (המסומנת בתמונה).

במקרים בהם לא ניתן להחליף את הטקסט במילת מפתח מסוימת (למשל, “שמפו לשיער ארוך יבש ומתולתל“). הקפידו לשלב את מילות המפתח הדינאמיות בצורה זורמת בטקסט, על מנת שלא ליצור מודעות גוגל מאולצות שתפספסנה את המטרה.

בדרך זו, מילות המפתח הדינאמיות תוודאנה, שבכל חיפוש הרלוונטי עבורכם, המודעה שלכם תופיע מול עיניו של המחפש.

לאחר שסיימתם להזין ולבדוק את התכנים הנחוצים הרצויים לכם, תוכלו ללחוץ על צור את המודעה הבאה, כדי להמשיך ליצור מודעות נוספות לקמפיין או ללחוץ בוצע כדי לסיים.3