מדריכי פרסום בגוגל
בפחות מ-30 שניות!

כיצד קובעים רדיוס גיאוגרפי בטרגוט מודעות גוגל

אם אתם מפרסמים מספרה בטבריה או חנות פרחים בקריית שמונה, הסבירות נמוכה למדי שיגיעו אליכם לקוחות מאילת, דימונה, או אפילו באר שבע. לכן, כל פרסום שמגיע לאזור זה, יהווה עבורכם בזבוז זמן וכסף. תוכלו למקד את הטרגוט שלכם עד לרדיוס של קילומטר אחד מנקודת ציון מסוימת ובכך, לנצל את הכלי של אדוורדס בצורה אופטימלית.

כך תקבעו רדיוס גיאוגרפי בטרגוט

היכנסו לחשבון ה-AdWords שלכם

לחצו על הכרטיסייה קמפיינים

1

 

בחרו את הקמפיין שרצונכם לערוך

לחצו על הכרטיסייה הגדרות ומיקומים

2

 

לחצו על + מיקומים

3

 

לחצו על חיפוש מתקדם

4

 

לחצו על מיקוד לרדיוס

5

 

בתיבת החיפוש, הקלידו את הכתובת או העיר שבהם תרצו להשתמש כמרכז רדיוס הטירגוט.

הזינו את הרדיוס ובחרו יחידת מידה (ק”מ או מיילים) מהתפריט הנפתח ולחצו על חיפוש.

6

 

בדקו במפה כדי לוודא שהאזור שבחרתם הוא אכן האזור שאותו אתם צריכים.

לחצו על הוסף כדי להוסיף את המיקוד לרדיוס.

ועל בוצע.

7

 

לחץ על שמור כדי לשמור את ההגדרות

8