מדריכי פרסום בפייסבוק
בפחות מ-30 שניות!

כיצד עומדים במגבלת 20% טקסט במודעות פייסבוק ממומנות?

אחד הסיוטים המופיעים רבות בחלומותיהם של העוסקים בפרסום ממומן בפייסבוק היא ההודעה “המודעה שלך לא אושרה”. ברוב המקרים, הסיבה לכך הינה פשוטה למדי – לדעתו של פייסבוק, יש יותר מ-20% טקסט במודעה שלכם.

למרות שבחלק מהפעמים החוק לא נאכף, חבל להשקיע זמן, מחשבה ויצירתיות במודעה שאתם יודעים מראש שתיפסל, במידה ויתפסו אתכם.

פייסבוק לא רק מנופפת מעליכם מקל, אלא גם מעניקה לכם “גזר” – כלי שבעזרתו תוכלו לבדוק את נפח הטקסט במודעה שלכם.

כך תעשו זאת

הכנסו לאתר:
https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay

לחצו על בחר קובץ
בחר קובץ

בחרו את הקובץ הרצוי ולחצו על Open
Open

התמונה תעלה על המסך
התמונה על המסך

הקליקו על כל המשבצות המכילות טקסט בתמונה,
(אל תעשו לעצמכם הנחות, בפייסבוק לא אוהבים ניסיונות התחכמות!)

הקליקו על כל המשבצות המכילות טקסט בתמונה

בצד ימין למטה בפסקה השנייה, יופיעו האחוזים שתופס הטקסט שלכם מכלל המודעה.
לנוחותכם, נגדיל את הפסקה:

האחוזים שתופס הטקסט שלכם מכלל המודעה

במקרה של התמונה הספציפית שלנו, חרגנו בצורה רצינית מאותם 20% מוגבלים שהוקצו לנו.

רואים?
בדיקה קלה ופשוטה חסכה לנו את עגמת הנפש שבקבלת אותה הודעת “המודעה שלך לא אושרה”.

שני טיפים קטנים לסיום:

  • כיתוב על מוצר עצמו (ספר, חפיסת שוקולד, בקבוק משקה) איננו נחשב ל”טקסט” בעיני פייסבוק, ולכן, איננו מוגבל על ידי חוק 20%.
  • כ”פיצוי” על חוסר היכולת להשתמש בטקסט במודעה, השתמשו בתמונה “חזקה” המושכת את העין, או באלמנטים בצבע אדום, כדי להסב את תשומת ליבם של הגולשים למודעה.