מדריכי פרסום בפייסבוק
בפחות מ-30 שניות!

איך לבנות מודעת קרוסלה בפייסבוק (מודעה עם תמונות מתחלפות)?

מודעת קרוסלה בפייסבוק מאפשרת לנו להעביר מסרים מורכבים יותר מאשר מודעה הכוללת תמונה בודדת. היא מאפשרת לנו לבנות “סיפור”, לתאר תהליך וליצור המשכיות. היא מאפשרת גם לעסקים אשר נמצאים בתחומים מפוקחים, אשר אוסרים פרסום סרטוני וידיאו, ליצור דינאמיקה ותנועה במודעות שלהם.

מספר נקודות חשובות שיש לשים אליהן לב בזמן יצירת מודעות קרוסלה:

  • לקריאייטיב חלק נכבד ביצירת מודעות כאלה, מאחר וכל אחת מהתמונות (אימג’ים) צריך להתאים בדיוק לזה שלפניו ולזה שאחריו.
  • צרו המשכיות בין הכותרת הראשית של המודעה לכותרות המשניות המלוות כל תמונה. למשל, במידה ומדובר בקרוסלה המדברת על בעיה, הציגו את הבעיה בכותרת הראשית ואת הפתרונות בכותרות המשנה.
  • הקרוסלה מורכבת מעד חמש תמונות, גודל התמונות המומלץ הוא 600X600 (או תמונות מרובעות ביחס של 1:1), אורך הטקסט מומלץ מעל לתמונה הוא 90 תווים, אורך הכותרת המומלץ – 25 תווים.

התחברו לחשבון הפייסבוק שלכם וגילשו לאתר:
https://www.facebook.com/business/

בחרו ב-Send people to your site.
social1img1

לאחר שתקלידו את כתובת אתר המקודם בחלונית, תיפתח לכם האפשרות ליצירת Facebook Pixel, לחצו עליה.
social1img2

בחלון שנפתח, אל תשכחו לוודא כי מסומנת האפשרות I agree to the Facebook Pixel Terms ולחצו על Create Pixel.
social1img3

לחצו על Install Pixel Now.
social1img4

לאחר סקירת הפיקסל שתיפתח בחלון (אותו תסגרו ב-Done), תגיעו לחלון AD SET להגדרת קהלים ותקציב.
הגדירו את הנתונים בהתאם לצרכיכם ולחצו על Choose Ad Creative.
social1img5

בחרו באפשרות Multiple images in one ad.

social1img6

בחלק התחתון של הדף:
קשרו את דף הפייסבוק שלכם ב-Connect Facebook Page,
את חשבון האינסטגרם ב-Instagram Account,
הכניסו את הכותרת הראשית לקרוסלה ב-Text.

תחת Images:
עיברו על כל אחת מהתמונות, בחרו, שנו או הוסיפו תמונות. הוסיפו כותרת ותיאור.

social1img7

social1img8

בסיום התהליך, לחצו על לחיץ Place Order שבתחתית העמוד.

social1img9

 

אולי יענייןא תכם גם:

יש לכם קמפיין פייסבוק עם קהל יעד דובר רוסית? הכירו את השירות הייעודי שלנו פרסום ברוסית