כיצד קובעים רדיוס גיאוגרפי מדויק בטרגוט מודעות פייסבוק?
למודעות בפייסבוק ישנן הרבה פרמטרים המסייעים לכם בטרגוט מדויק ככל האפשר. אחת מהאפשרויות המוצלחות ביותר שלהן, היא היכולת לפנות לקהל יעד באזור גיאוגרפי מסוים. כי, למשל, נאמר שיש לכם בית עסק מסוים בירושלים, אשר נשען על קהל מקומי. אין טעם שתשקיעו את מרצכם בפניה אל לקוחות מאזור הדרום, שאולי יקליקו על המודעה שלכם (ואתם תשלמו על כך), אבל לא יהפכו ללקוחותיכם. לכן, אחת ההגדרות החשובות ביותר בזמן יצירת מודעת פרסום בפייסבוק, הוא ה-Locations.
כיצד תעשו זאת?
כאשר אתם יוצרים מודעה חדשה, שימו לב במיוחד לחלון AD SET המסייע לכם בהגדרת קהלים ותקציב.
החלק הזה:
הוא זה שיאפשר לכם לטרגט את קהל היעד ברדיוס הרצוי לכם.
תוכלו להקליד בחלון שם מדינה, עיר, מחוז, מיקוד (פחות יעיל עבור ישראלים) או כתובת מדויקת.
לאחר שתקלידו, לחיצה על החץ ליד הכתובת תפתח לכם גלילה ובה תוכלו לבחור את הרדיוס רצוי לכם.
הלחיץ הזה
יאפשר לכם לבחור בין תושבי המקום, כאלה שעברו בו, או כאלה שביקרו בו לאחרונה.
הגדירו את הנתונים בהתאם לצרכיכם, לחצו על Choose Ad Creative והמשיכו ביצירת המודעה שלכם.
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!