איך לבנות מודעת קרוסלה בפייסבוק (מודעה עם תמונות מתחלפות)?
מודעת קרוסלה בפייסבוק מאפשרת לנו להעביר מסרים מורכבים יותר מאשר מודעה הכוללת תמונה בודדת. היא מאפשרת לנו לבנות “סיפור”, לתאר תהליך וליצור המשכיות. היא מאפשרת גם לעסקים אשר נמצאים בתחומים מפוקחים, אשר אוסרים פרסום סרטוני וידיאו, ליצור דינאמיקה ותנועה במודעות שלהם.
מספר נקודות חשובות שיש לשים אליהן לב בזמן יצירת מודעות קרוסלה:
לקריאייטיב חלק נכבד ביצירת מודעות כאלה, מאחר וכל אחת מהתמונות (אימג’ים) צריך להתאים בדיוק לזה שלפניו ולזה שאחריו.
צרו המשכיות בין הכותרת הראשית של המודעה לכותרות המשניות המלוות כל תמונה. למשל, במידה ומדובר בקרוסלה המדברת על בעיה, הציגו את הבעיה בכותרת הראשית ואת הפתרונות בכותרות המשנה.
הקרוסלה מורכבת מעד חמש תמונות, גודל התמונות המומלץ הוא 600X600 (או תמונות מרובעות ביחס של 1:1), אורך הטקסט מומלץ מעל לתמונה הוא 90 תווים, אורך הכותרת המומלץ – 25 תווים.
לאחר שתקלידו את כתובת אתר המקודם בחלונית, תיפתח לכם האפשרות ליצירת Facebook Pixel, לחצו עליה.
בחלון שנפתח, אל תשכחו לוודא כי מסומנת האפשרות I agree to the Facebook Pixel Terms ולחצו על Create Pixel.
לחצו על Install Pixel Now.
לאחר סקירת הפיקסל שתיפתח בחלון (אותו תסגרו ב-Done), תגיעו לחלון AD SET להגדרת קהלים ותקציב.
הגדירו את הנתונים בהתאם לצרכיכם ולחצו על Choose Ad Creative.
בחרו באפשרות Multiple images in one ad.
בחלק התחתון של הדף:
קשרו את דף הפייסבוק שלכם ב-Connect Facebook Page,
את חשבון האינסטגרם ב-Instagram Account,
הכניסו את הכותרת הראשית לקרוסלה ב-Text.
תחת Images:
עיברו על כל אחת מהתמונות, בחרו, שנו או הוסיפו תמונות. הוסיפו כותרת ותיאור.
בסיום התהליך, לחצו על לחיץ Place Order שבתחתית העמוד.
אולי יענייןא תכם גם:
יש לכם קמפיין פייסבוק עם קהל יעד דובר רוסית? הכירו את השירות הייעודי שלנו פרסום ברוסית
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!