איך תגיעו לקהלים חדשים ורלוונטים כדי למקסם מכירות ברבעון האחרון של השנה?

היי לכולם,

הרבעון האחרון של השנה כבר כאן, ואיתו מגיע הבאזז של חגי הקניות. כולם מגבירים קצב והתחרות על כל קליק נהיית קשה יותר (ויקרה יותר). אבל מה אם נגלה לכם שיש בריכות שלמות של קהלים רותחים ומוכנים לקנייה, שנמצאים במקומות שיכול להיות שהמתחרים שלכם בכלל לא מסתכלים עליהם?

היום נדבר על שלושה כלים כאלה, שהופכים למנועי צמיחה מפתיעים וסופר-אפקטיביים בדיוק עכשיו.

בזמן שאנחנו ממשיכים לתת בראש בפלטפורמות ה"קונבנציונליות", חשוב לעשות מהלכים יצירתיים, החושפים אותנו לקהלים חדשים המאופיינים בכוונת רכישה גבוהה. השנה זיהינו שלוש זירות מנצחות:

  • קמפיין ב-Pinterest: זו לא רשת חברתית קלאסית, אלא מנוע חיפוש ויזואלי עוצמתי. בישראל לבדה, מדברים על קהל של כמיליון משתמשים פעילים בחודש.בניגוד לזירות הרוויות כמו פייסבוק ואינסטגרם, התחרות על המשתמש הישראלי בפינטרסט עדיין נמוכה יחסית. שטחי הפרסום פנויים יותר, וזה מאפשר לנו להשיג חשיפה איכותית בעלויות נמוכות משמעותית (CPM ו-CPC אטרקטיביים). משתמשים נכנסים לפינטרסט כדי לתכנן באופן אקטיבי את הרכישות הבאות שלהם, לחפש השראה ולבנות "לוחות חזון" למוצרים שהם רוצים (במיוחד בתחומי האופנה, עיצוב הבית, DIY ומתנות). 
  • פעילות בקבוצות וואטסאפ (מגזר חרדי): אמון זה שם המשחק. במגזרים מסוימים, ובמיוחד בקרב הקהל החרדי הגולשים בדפדפנים כשרים בלבד, קבוצות וואטסאפ סגורות הן ערוץ מידע וסחר מרכזי. ישנן מספר רב של קבוצות וואטסאפ המכילות עשרות אלפי משתתפים ומחולקות לפי תחומי עניין. מטרתן של הקבוצות האלה ברורה והחברים בהן מחכים לשמוע הצעות אטרקטיביות מעסקים. בעזרת פרסום נכון, המכבד את הקהל ומותאם לו, אפשר לחדור לשוק החרדי באלגנטיות ולייצר כמות משמעותית של לידים. 
  • פעילות בקבוצות טלגרם (מבצעים): אם יש לכם דיל חזק לבלק פריידי, סייבר מאנדיי או סוף שנה – זה המקום להיות בו. קהל "ציידי המבצעים" הוא קהל שבוי עם כוונת רכישה ברורה. הם מחכים ללינק שלכם. פוסט נכון בקבוצה גדולה יכול לייצר עשרות לידים רלוונטים, שבעזרת טיפול נכון מהצד שלכם, יכולים להפוך למכירות ועסקאות. 

המשותף לשלושת המהלכים האלה הוא מיינדסט של הקהל וכוונת הרכישה הברורה.
בזמן שהמתחרים שלכם נלחמים על אותם משתמשים בפלטפורמות המרכזיות, אנחנו ממליצים לשלב לצד הפעילות המרכזית שלכם (טאבולה-אאוטבריין, גוגל, מטא) מהלכים גם בזירות נישתיות, במיוחד בתקופות עמוסות במדיה.

רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!

כנראה יעניין אתכם גם

איך תגיעו לקהלים חדשים ורלוונטים כדי למקסם מכירות ברבעון האחרון של השנה?

צדיק, קמפיינים למגזר הדתי-חרדי כבר קידמת היום?

מהפכת התוכן: למה כולם עוברים ל-UGC?