חדשות הפרסום בפייסבוק
מה שמעניין אותך באמת!

“LIKE” Is so 2015… פייסבוק מוסיפה עוד חמישה כפתורים בנוסף לכפתור שממזמן הפך כבר לתרבות.

פייסבוק משיקה היום את כפתורי המחווה החדשים ביניהם love, HaHa, Wow, Sad, Angry. עד היום ניתן היה להגיב לפוסט או ללחוץ על כפתור הלייק בלבד, אך לאחר מחקר של שנה, בפייסבוק הבינו שצריך יותר ממחווה אחת על מנת להבין באמת מה המשתמש חשב על הפוסט. המחקר כלל נציגים ממדינות ברחבי העולם ולטענת החברה אלו הם כפתורי המחווה המובנים והאהובים ביותר.

כפתורי המחווה החדשים נותנים יותר מידע למפרסם הפוסט, באשר על “ליבם” של הגולשים בעמוד (בהנחה ו”ליבם” מוגבל לששת רגשות אלו). המידע הזה משרת גם אתכם, החברות והעסקים שמשתמשים בפייסבוק כפלטפורמה לפרסום (ובצדק) ונותן מעט יותר הבנה באשר ליעילות הקמפיין הפרסומי.

החדשות הטובות הן שמהיום מעבר לנתונים בסיסיים על המשתמשים, והאם חיבבו (Like) את המודעות שלכם, תדעו גם מי הם המשתמשים שממש אוהבים את הקמפיין (Love) ולאילו משתמשים המודעה שלכם פחות מדברת אליהם, מכעיסה או אפילו מעציבה אותם! בהתאם, תוכלו לנסות ולשפר את הקמפיינים ולגעת באמת בקהל היעד שלכם. החדשות הפחות טובות הן, שנכון להיום, האלגוריתם של פייסבוק מזהה את כל כפתורי המחווה כזהים ולא עושה פילוח בין הכפתורים השונים (בעתיד סבר להניח שישתנה). מה שאומר, שאת הניתוח תאלצו לעשות בצורה ידנית, על ידי כניסה למודעה.