חדשות הפרסום בפייסבוק
מה שמעניין אותך באמת!

פייסבוק מעבירה את השליטה בצפייה במודעות לידי הגולשים- בערך..

המטרה של חברת פייסבוק היא לקשר בין אנשים לבין המשפחה, בין החברים הקרובים והרחוקים ולהפוך את העולם כולו למקושר יותר ופתוח יותר. כדי לעמוד במטרה זו החברה שוקדת על תהליכים מתמשכים לסידור הניוזפיד שלכם על מנת שלא תוכלו לפספס את הפוסטים שבאמת מעניינים אתכם, וגם, כמובן שלא תפספסו מודעות של המפרסמים בפייסבוק.

Businesswoman in front of visual touch screen.

על מנת לעמוד במטרה זו, החברה החליטה להלחם באתרים החוסמים מודעות בדסקטופ, כיוון שלטענתה, על מנת להמשיך ולהיות רשת חברתית שמאפשרת לחלוק מסרים ותכנים ברחבי העולם ללא עלות (ברוב המקרים), היא חייבת את התמיכה של המודעות הממומנות.

הטכנולוגיה החדשה שפיתחו אשר לא תאפשר חסימת מודעות, היא כזו שפועלת רק בדסקטופ, כלומר, במובייל עדיין יהיה אפשר לחסום מודעות, והמובייל מהווה 84% מפעילות הגולשים ברשת החברתית.

ובכל זאת, מסבירים בפייסבוק כי אכן תתאפשר שליטה בהצגת, או יותר נכון באי הצגת מודעות מסוימות. הגולשים יוכלו לבחור אילו תחומי עניין הם פשוט לא בשבילם וכמובן שלא ירצו לראות מודעות בתחומים אלו, למשל: חתולים וטבע אקסטרים, מודעות בתחומים אלו ירדו נמוך בדירוג הניוזפיד שלהם וכנראה שכלל לא יוצגו לגולשים אלו. (בדומה למודעות המותאמות אישית של גוגל).