חדשות הפרסום בפייסבוק
מה שמעניין אותך באמת!

פייסבוק מוסיפה אפשרויות נוספות למשווקי החנויות ברשת החברתית

הרשת החברתית הגדולה ביותר עושה צעד נוסף לקידום חנויות המקדומות באמצעות פרסום בפייסבוק.

השבוע, הודיעה החברה כי יצרה אפשרות פרסום נוספת למפרסמים אשר רוצים לקדם את הסחורה שלהם >> מודעות דינאמיות!

מודעות דינאמיות הן כאלו שמאפשרות למשווקים לעדכן את הסחורה שלהם על פי הזמינות שלה ועל בסיס מיקום הגולשים. כלומר, פייסבוק תציג לגולש את הסחורה שזמינה ביחס למיקומו הגאוגרפי, כך שזה מצמצם את האפשרות שהלקוח הפוטנציאלי יגיע לחנות ויתאכזב לגלות שאין בידה את המוצר בו הוא חפץ. כמובן, שברגע שהמוצר אינו זמין בחנות, גם המודעה לא תוצג יותר.

Woman holding shopping bags and credit card

פייסבוק מנתה את היתרונות הנוספים של המודעות הדינאמיות:

  • מקלות על הלקוחות במציאת החנות הרלוונטית על ידי הצגת מיקום החנות
  • הלקוחות הפוטנצייאלים יקבלו את כל המידע הדרוש להם בנוגע למוצרים מבלי לצאת מגבולות הרשת החברתית
  • הגולשים יכולים לרכוש בתצורת אונליין או לשמור את פרטי המוצר לצורך רכישה עתידית
  • מציגות לגולשים מוצרים דומים לטובת הגדלת המכירה

לשמחתנו, כלל החידושים יהיו זמנים למשווקים בפייסבוק החל מהחודש הבא