חדשות הפרסום בפייסבוק
מה שמעניין אותך באמת!

פייסבוק מחדשת ובוחנת עיצוב שונה של תצוגת הדסקטופ

החידוש הראשון והמעניין ביותר הוא השמטת העמודה הימינית המכילה מודעות ותוכן נוסף שמתאים להתנהגות צריכת התוכן של הגולשים. למה בעצם פייסבוק עושה את זה? ובכן, נראה כי זהו צעד הבא לטובת תמונת קאבר גדולה יותר והורדת תמונת הפרופיל לשורה משלה לצד שם בעל החשבון.

פייסבוק בניסוי חדש

שינויים נוספים וחשובים לא פחות, שכבר נעשו לפני כשנה בתצוגת המובייל של פייסבוק, הינם הבלטת וקידום כפתורי “קריאה לפעולה” על מנת לעודד קשר טוב ומהיר בין המפרסמים למשתמשים.

אז מה יהיה עתיד עמודת המודעות? ובכן, זוהי שאלה מעניינת, אך לא מאוד קריטית לנו המפרסמים, שכן עמודה זו לא קיימת במובייל וידוע כי מרבית המשתמשים בפייסבוק משתמשים באפליקציית המובייל. 

ביום שלישי האחרון, אושר מחברת פייסבוק כי אכן הם בוחנים עיצוב חדש וכמובן שזה בגדר ניסוי וכי צפויים שינויים נוספים.