מדריכי פרסום בגוגל
בפחות מ-30 שניות!

כיצד מגדירים יעדים בגוגל אנליטקס?

הגדרת יעדים בגוגל אנליטיקס מתחלקת לשני חלקים: השלב האסטרטגי ובו אתם מחליטים מהו מדד הביצוע או ה-KPI) Key Performance Indicator) הרצוי לכם והשלב הטכני, אותו תגדירו במערכת.

ה-KPI יכול לייצג כל פעולה שתרצו שגולש יבצע (סיום רכישה, הרשמה לניוזלטר, בקשת מידע נוסף, שיתוף מאמר וכן הלאה) אשר מוגדרת כיעד שהושג, כאשר היא מבוצעת.

הגדרת יעדים בגוגל אנליטקס

לאחר שהגדרנו מהי הפעולה שנחשבת ליעד עבורנו, ניכנס לגוגל אנליטיקס:

https://www.google.com/analytics

{במידה ואין לכם חשבון, צרו אחד על פי ההסבר המפורט במאמר איך יוצרים יעד בגוגל אנליטיקס לדפי תודה? הגדירו את האתר לו אתם רוצים להגדיר יעד ואת שאר הנתונים הנדרשים (אף הם מפורטים במאמר).}

הכנסו לניהול

a

בחרו ביעדים

b

אנליטיקס מעמידה לרשותנו 4 סטים של יעדים, בכל אחד מהם אפשר להכניס 5 יעדים שונים (20 בסיכומה של הגדרה).

כעת, עומדות בפנינו שתי אפשרויות:

הגדרת יעד חדש:

c

או ייבא מגלריה המאפשר לנו שימוש בגלריה המכילה תבניות מוכנות : d

בחירה בהגדרת יעד חדש תביא אתכם לחלון הבא בה תוכלו לבחור בין תבנית מותאמת מראש לבין התאמה אישית ובניה של יעד מ-0.

e

טיפ קטן: אם אינכם שולטים עדיין ברזי המערכת והגדרות התבנית הקיימת מספקות אתכם, עדיף לדבוק בה ולא לנסות להמציא את הגלגל מחדש.

בחירה באופציה הרצויה (מסקציות הכנסה, צירוף משתמשים, בירור מידע או מעורבות) ולחיצה על המשך תביא אתכם לשלב הבא – תיאור היעד.

במסך זה תידרשו לתת שם ליעד ולהגדיר את סוגו:

f

לחיצה על לחיץ המשך תביא אותנו למסך האחרון – פרטי היעד:

g