תשקיעו באתר האינטרנט שלכם!

תבנו דף נחיתה מושלם! זה לא המקום לחסוך בזמן או במשאבים. חשוב לזכור – המסר והנראות הם קריטיים להצלחת כל מהלך שיווקי שנעשה.
שירותי מחלקה
  • בניית אתר וורדפרס מתוך תבניות יפהפיות או עיצוב אישי
  • התאמה מושלמת לטלפונים ניידים
  • אפיון, עיצוב ובניית דפי נחיתה שעובדים
  • אחסון אתרים בשרת איכותי
  • תחזוקת אתר שוטפת (ללקוחותינו בלבד)
אתר אינטרנט או דף נחיתה
אתר אינטרנט
מתאים לריבוי מוצרים או תוכן
ניתן לקידום אורגני בעוד שדף נחיתה לא ניתן לקידום
אתר מוזנח – לא משרת אתכם.
דף נחיתה
מתאים מאוד למכירה של מוצר / שירות בודד.
ניתן להקים בקלות מרבית ובמהירות.
צריך להיות מושלם ברמה השיווקית.
למה איתנו?

תשתית חזקה היא אבן היסוד של קמפיין או קידום מוצלח באינטרנט. תשתית יכולה להיות אתר אינטרנט, דף נחיתה או כל מקום אחר אליו מופנית תנועת הגולשים. אנחנו במרקטיזם משקיעים משאבים עצומים בכדי שאתם תראו טוב ובכדי שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם באמת יפנו אליכם! אנחנו נלווה אתכם בתהליך האפיון ועד ליצירת הקריאייטיב המושלם שיזרים לקוחות לעסק.

image
אורלי שפירא - be-practic

"התחום הבעייתי בו החלפתי כארבעה אנשי מקצוע היה תחום האינטרנט. עד שבתחילת שנת 2011 פגשתי את חברת Marketism אשר מספקת את שירותי הפרסום בגוגל עבור לקוחותיי. ממליצה בחום על ניר ורועי ממרקטיזם הם לא יאכזבו …"

חנה שמשי

"צוות מרקטיזם הינו אי "ייחודי" ושונה ״בים״ חברות וגופים המציעים שירותים דומים. מדובר בחברה מקצועית, אמינה, יצירתית, אחראית ובעלת רמת שירות משובחת."

המלצה מפרקט בשרון

״לאחר פגישה מלומדת ומעמיקה עם ניר ורועי, החלטנו שמקימים אתר חדש. אני לא רוצה להאריך במילים אבל זו ההחלטה העסקית הטובה ביותר שלקחתי. מעבר לזה השירות הוא מעל הכל. ממליץ  ממליץ  ממליץ !!!!!״

צור קשר
רוצה לבנות אתר? מזל טוב - הנה כמה טיפים

אם העסק מושתת על האתר וקיימת ציפיה להרוויח כסף או לקוחות חדשים מהאתר, אז כנראה שיש צורך באתר שנראה היטב ולכן יש צורך במעצב טוב. רוב חברות בניית האתרים עובדות עם המעצבים שלהן.
ולכן חשוב לבחון את האתרים שמופיעים בתיק העבודות של כל חברה וחברה. אחת ההחלטות הקשות שצריך לקבל קשורות בנושא הכספי. כמה עולה אתר? זו שאלה שכל מבין דבר יענה עליה: "זה תלוי במה אתה רוצה". ולכן חשוב מאוד לדעת בדיוק מה אתה רוצה.

המשך של תוכן אם העסק מושתת על האתר וקיימת ציפיה להרוויח כסף או לקוחות חדשים מהאתר, אז כנראה שיש צורך באתר שנראה היטב ולכן יש צורך במעצב טוב. רוב חברות בניית האתרים עובדות עם המעצבים שלהן.
ולכן חשוב לבחון את האתרים שמופיעים בתיק העבודות של כל חברה וחברה. אחת ההחלטות הקשות שצריך לקבל קשורות בנושא הכספי. כמה עולה אתר? זו שאלה שכל מבין דבר יענה עליה: "זה תלוי במה אתה רוצה". ולכן חשוב מאוד לדעת בדיוק מה אתה רוצה.

אם העסק מושתת על האתר וקיימת ציפיה להרוויח כסף או לקוחות חדשים מהאתר, אז כנראה שיש צורך באתר שנראה היטב ולכן יש צורך במעצב טוב. רוב חברות בניית האתרים עובדות עם המעצבים שלהן.
ולכן חשוב לבחון את האתרים שמופיעים בתיק העבודות של כל חברה וחברה. אחת ההחלטות הקשות שצריך לקבל קשורות בנושא הכספי. כמה עולה אתר? זו שאלה שכל מבין דבר יענה עליה: "זה תלוי במה אתה רוצה". ולכן חשוב מאוד לדעת בדיוק מה אתה רוצה.

אם העסק מושתת על האתר וקיימת ציפיה להרוויח כסף או לקוחות חדשים מהאתר, אז כנראה שיש צורך באתר שנראה היטב ולכן יש צורך במעצב טוב. רוב חברות בניית האתרים עובדות עם המעצבים שלהן.
ולכן חשוב לבחון את האתרים שמופיעים בתיק העבודות של כל חברה וחברה. אחת ההחלטות הקשות שצריך לקבל קשורות בנושא הכספי. כמה עולה אתר? זו שאלה שכל מבין דבר יענה עליה: "זה תלוי במה אתה רוצה". ולכן חשוב מאוד לדעת בדיוק מה אתה רוצה.

אם אתם עוסקים בפרסום ממומן בגוגל, או אפילו סתם גולשים לשימושכם והנאתכם, בטוח שמתם לב כי המודעות הממומנות הולכות ונעשות פחות בולטות. מישהו זוכר שפעם היו מסומנות בטאב צהוב??? ובכן, כבר ביוני אישרה החברה כי הטאב שמסמן את המודעות יהפוך…

גוגל אישרה כי ניתן לחפש ולמצוא בתוצאות החיפוש גם אימוג'י! ביוני 2015 גוגל החליטה להוריד את האפשרות לחפש אימוג'י מתוך ההבנה כי החיפושים פוגעים במנהלי האתרים. כנראה שמאז ועד היום, החברה שינתה את דעתה והחליטה שאין ברירה אלא להציג תוצאות…

אזהרה- ידיעה קצרה לפניכם! בשנת 2015, גוגל השיקה את הפיצ'ר "people also ask" שמהווה תיבה המאפשרת לגולש לראות במה גולשים אחרים התעניינו וזה כחלק מתוצאות החיפוש. במהלך התקופה מאז השקתו, גוגל בחנה את אופן השימוש של הגולשים בכלי זה. לאלו…

אם אתם מפרסמים מקצוענים בגוגל אדוורדס אתם בטח אומרים לעצמכם- "נו מה חדש בזה?" הרי עוד בספטמבר 2016 המפרסמים בגוגל לא יכלו להשתמש "בקליקים שהניבו המרות" לטובת אסטרטגיות בידים. אבל, חלקכם יודעים כי העמודה עדיין הוצגה על מנת לתת נתונים…

אם אתם בעלי עסק כדאי שתכירו את "Google My Business" הכלי שעוזר לכם לעזור לגוגל לתת לגולשים מידע על בית העסק שלכם, ואף לכוון אותם אליכם. זאת באמצעות "כרטיס בית עסק" שמציג מיקום, טלפון, שעות פתיחה, מאפיינים וגם תמונות. מעבר…

יותר ויותר עסקים עובדים אונליין, ולקוחותיהם (או צרכני השירות שלהם) אינם צריכים להגיע פיזית לבית העסק עצמו. אולם, אחד מהכללים הבסיסיים בביסוס אמון בין לקוח לאתר, הוא האלמנט של שקיפות. במקרה שלנו, מדובר בתחושה שיש "מישהו" מאחורי האתר, יש לו…

תחום האופטימיזציה למנועי החיפוש ולגולשים האנושיים הוא תחום מורכב, בו הכל קשור, בעצם, להכל. לדוגמה, אחד מהפרמטרים הראשוניים הנבדקים על ידי מנועי החיפוש הוא מהירות עלייתו של האתר. לא רק למנועי החיפוש מהווה פרמטר זה אינדיקציה, אלא אף לגולשים האנושיים.…

מנוע החיפוש של גוגל מאנדקס מיליארדי דפים ואתרים בכל יום, אולם, תדירותם של האינדוקס והסריקה משתנים מאתר לאתר לפי קריטריונים שונים, כל שאתר Hit של תפוז או אתר וויקיפדיה יסרקו בתדירות גבוהה יותר מאתר קטן ו"לא נחשב" כמו אתר חנות…

לוויזואליה יש מקום נכבד בחיינו, במנהגי הצריכה שלנו וגם בתרבות שעות הפנאי. סרטוני יוטיוב המקדמים מוצרים או שירותים של בתי עסק, אף הם לוקחים חלק במסיבה, שהרי אין דרך טובה ממראה עיניים. עד לא מזמן, הייתה זו יוטיוב שהכתיבה מה…

שירותים וחיפושים מבוססי מיקום הם הלהיט החם של עידן ה-IoT. במידה והעסק שלכם עדיין איננו רשום ב-Google Places, זה הזמן ליצור לכם את אחד הכלים היעילים ביותר שנוצרו אי פעם לעסקים. כיצד תעשו זאת? התחברו לחשבונכם דרך https://accounts.google.com/login לאחר שהתחברתם…