מעל ל-100 לקוחות מרוצים. הנה כמה מהם:

  • אנגלו סכסון - ישראל

    אימפריית התיווך המובילה בישראל בפריסה ארצית

  • משפחה חדשה

    מעל 26,000 תעודות זוגיות בישראל. מייסדי רעיון הצוואה הביולוגית

  • סימפלי ווד

    אחת מרשתות הריהוט המובילות בישראל. פריסה גיאוגרפית של 8 סניפים

  • האוניברסיטה העברית

    לימודי תואר שני למנהלים, האוניברסיטה העברית ירושלים

  • דומיין דה נט

    הרשם המוביל בישראל לדומיינים ישראליים ובינלאומיים

  • אנקורי

    רשת חינוך מובילה בתחום הפסיכומטרי, בגרויות ומרכזי לימוד www.ankori.co.il

  • סודקסו ישראל

    אחת החברות הגדולות בעולם שרכשה את חברת ״סיבוס״ הישראלית

  • מ. לסר

    חברת שיווק הביצים המחזיקה 17% משוק הביצים הישראלי

המלצתה של עורך דין אירית רוזנבלום

״צוות "מרקטיזם" הוא שילוב של ידע מקצועי, חכמת רשת ורגישות אנושית. הצוות גורם לך להבין את התהליך הטכני כחוויה של גולש אנושי. צוות המתחבר למסרים של הלקוח יכול לשנות לאנשים את החיים!״

דויד פרידמן

״לפני שנתיים, בבואי לבחור חברה לקידום ושיווק באינטרנט, לאחר שכבר נואשתי מכמויות "הקשקושים" וההבטחות הריקות (לטעמי) שקיבלתי מספקים פוטנציאלים, הגעתי למרקטיזם. העבודה איתם מהווה חיזוק משמעותי לדרך קבלת ההחלטה שלי! לא רק שהם לא אכזבו, אנחנו נהנים מאוד לעבוד ביחד!״

המלצה מתמי מצ׳ורו - אנגלו סכסון

"חייבת להודות שזה היה קצת חשוד כשביקשתי המלצות לחברה טובה לקידום והשם "מרקטיזם" חזר על עצמו מכל-כך הרבה אנשים. אחרי פגישה אחת הבנתי למה. מעבר למקצועיות, לידע, לניסיון וליצירתיות יש חשיבה אמיתית על מה צריך להיות, מה נכון ואיך להגיש את זה ללקוח. מרקטיזם יקשיבו לך מההתחלה ועד הסוף אבל יותר חשוב מזה יובילו אותך למקום הנכון והמדויק בכל שלבי הקמפיין. ותוצאות- יש!"

צור קשר
פרסום בגוגל אדוורדס – הקסם מאחורי התוצאות

פרסום ברשת החיפוש בגוגל הוא אחד ממקורות הפרנסה המובילים עבור רבים מן העסקים בארץ ובעולם. הקסם הגדול טמון במתן מענה מיידי לצורך של הגולש. אדם שמחפש "מנעולן" בגוגל צריך שמנעולן יגיע אליו באופן מיידי, אבל האם העליתם על דעתכם שגם עורכי דין, רופאים ויועצים פנסיוניים סוגרים (המון) עסקאות דרך גוגל?

תשקיעו בעצמכם!

מדוע שווה להתאמץ בכדי לנהל קמפיין מוצלח?

יש לנו לא מעט לקוחות שמבססים מעל ל-50% מההכנסות שלהם על הקמפיין בגוגל. מדובר בערוץ שיווקי שמזרים לקוחות חדשים לעסק בצורה שוטפת. קמפיינים שמנוהלים בצורה נכונה ואחראית שומרים לרוב על יציבות ומהווים ערוץ מכירות ש"ניתן לסמוך עליו" גם בזמנים קשים.

הדרך לקמפיין מעולה היא מאתגרת

לצערנו, אנחנו לא היחידים שמפרסמים בגוגל. עם השנים נוספים עוד ועוד מתחרים לכל אחד מהתחומים הפעילים. המודל הפרסומי בגוגל מבוסס על מכרז שמחיריו נקבעים על בסיס הביקוש וההיצע לתחום. במילים פשוטות – אם יש לנו 100 מתחרים ישירים על משבצות הפרסום בתחום שלנו אז כנראה שעלות הקמפיין שלנו תהיה גבוהה.

התחרות הקשה מכריחה אותנו להיות מעולים! אנחנו מעבירים את הגולש מס' שלבים עד שהוא מחליט לקנות מאיתנו משהו. אנחנו מזהים את הצורך של הגולש, מגישים לו מודעה, מובילים אותו לדף האינטרנט שלנו, ומשם מנסים לגרום לו לקנות מאיתנו (או להתקשר אלינו ולהצטרף למעגל לקוחותינו). אז כיצד בנוי קמפיין מוצלח? רשמנו לפניכם מס' פרמטרים חשובים. כל אחד מהם שווה מאמר משל עצמו, אבל בכל זאת ננסה לסכם בקצרה.

קופירייטינג מושלם: כתיבה מעולה יכולה לעורר אצל הגולש את הצורך, לחבר אותו אליכם, להסביר לו מדוע אתם מהווים את הפתרון עבורו ולזרז אותו לפנות אליכם / לקנות מכם.

בידול: הגולש נחשף במהלך חיפושיו למספר הצעות שבד"כ נותנות מענה לצורך זהה. המטרה שלנו היא לעזור לו להחליט שהעסק שלנו הוא אלטרנטיבה מצוינת עבורו (או האלטרנטיבה) השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם במה אנחנו שונים מהמתחרים שלנו? הנה כמה רעיונות פשוטים: 10 שנות אחריות למוצר / לא משלמים עד שלא מרוצים / מחיר משתלם במיוחד / טכנולוגיה מתקדמת מהשוק / ועוד ועוד

קמפיין לתפארת: האיכות של הקמפיין כן קובעת. קמפיינרים איכותיים יכולים לשלם 1/3 מהסכום שמשלמים המתחרים שלהם רק בגלל שהמערכת של גוגל מבינה שמדובר בקמפיין איכותי ומניב שנותן ערך מדויק לגולש.

דף נחיתה: דף נחיתה הוא הדף אליו מובילות המודעות בקמפיינים שלנו. מדובר בעוגן חשוב מאוד בתהליך המכירה. דף נחיתה כושל יעצור לנו לחלוטין את שרשרת המכירה שבנינו. תשקיעו, תשקיעו ועוד פעם – תשקיעו.

מכירות: אם הגולש לא סיים את תהליך הרכישה בדף הנחיתה עצמו, אז כנראה שמטרת הקמפיין שלכם הייתה לגרום לו לפנות אליכם ישירות. מהרגע שהגולש פנה אליכם מתחיל תהליך חדש שבו תצטרכו לגרום לו לבצע רכישה של מוצר או שירות מסוים. מכאן הדברים נמצאים בידיים שלכם. במידה ומכירות זה לא הצד החזק שלכם תהיו חייבים למצוא דרכים להשתפר או להפקיד את המשך הטיפול בידי מישהו שיודע לסגור עסקאות.

בסופו של דבר הכסף שלכם הוא זה שמושקע בקמפיין ולכן אל תתפשרו על תהליך מושלם. זכרו – דרך נכונה מביאה תוצאות ?