חדשות הפרסום בפייסבוק
מה שמעניין אותך באמת!

מדוע פייסבוק משקיעה בשידורים החיים?

Facebook Live הפרוייקט בו מושקעים הכי הרבה מאמצים של חברת פייסבוק בימינו, הולך וצובר תאוצה. החברה משדרגת את השידורים החיים, מוסיפה תכונות וכלים, משלמת לכוכבים בינלאומיים לשדר "לייב" ואף הוסיפה את האפשרות להוסיף פילטרים ומסכות בעת השידור החי באמצעות  MSQRD.

ברור לכולנו שאם פייסבוק משקיעה כל כך הרבה במשהו, יש לכך סיבה. ובכן, מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג החליט לחשוף את "מפת הדרכים" שמובילה כל מוצר שהחברה מפתחת:

1. תפתח מוצר שאנשים יאהבו

2. תספק כלים "חינמיים" עבור בעלי עסקים על מנת להרחיב את השימוש במוצר

3. תספק כלים בתשלום, לשדרוג וניצול מקסימום היכולות של הפלטפורמה בעבור בעלי עסקים

שידורים חיים פייסבוק

לפי צוקרברג, עד שמגיעים לשלב השלישי, בעלי העסקים והמותגים כבר מבקשים בעצמם כלים נוספים שיאפשרו להם לנצל את הפלטפורמה והחברה כמובן מספקת להם כלים אלו בתשלום. כך היה בעמודים העסקיים של פייסבוק וכך קורה גם היום באינסטגרם.

"פייסבוק לייב" נמצא כיום בשלב הראשון של מפת הדרכים, אך החברה צופה למוצר זה גדולות בטווח הרחוק- החל מהפסקת פרסומות באמצע השידורים החיים ועד להחלפת הטלווזיה המסורתית כפי שאנו מכירים כיום. פייסבוק רוצה לספק כלי שיספק תוכן אמיתי לקהל ללא עלויות העתק שמשלמות רשתות השידור, מה שאומר שלא רחוק היום בו השידורים החיים של פייסבוק יגיעו ישירות למסך הטלוויזיה שלכם.