חדשות הפרסום בגוגל
מה שמעניין אותך באמת!

גוגל מרחיבה את ניסוי “מודעות הקרסולה” לעסקים

במרץ השנה, דיווחנו לכם כי נראה שגוגל עושים ניסוי על מעין “מודעות קרוסלה” לעסקים המהווים כרטיסי עסק. זאת בדומה לתוצאות החיפוש של בחירות 2016, בהם המועמדים יכלו לעדכן בצורה מיידית את “כרטיס המועמד” שלהם במיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש.

בימים אלו, אישרו בגוגל כי אכן היה ניסוי אשר חל על עשרות עסקים המפרסמים בגוגל וכעת התרחב לאלפי עסקים קטנים. בנוסף, הניסוי כבר יצא מחוץ לגבולות ארה”ב אל עבר הודו וברזיל ועוד עשוי להתרחב.

קרוסלה לעסקים

האפשרות החדשה הנבחנת עדיין לא קיבלה שם רשמי, אבל מאפשרת לבתי עסק קטנים ליצור כרטיס שיוצג במיקומים הראשונים, בעת החיפוש של העסק שלהם או התחום בו עוסקים. הכרטיס אינו מהווה מודעת “קרוסלה” רגילה ומעבר לתמונות יוכלו בתי העסק להציג גם ווידאו, אנימציה ו GIF. כמו כן, יוצגו ה”כרטיסים” האחרונים שעודכנו על ידי בית העסק וכך הכרטיס הראשון שהגולשים יראו יהיה הרלוונטי והמעודכן ביותר.

בגוגל עוד אומרים כי אנו צפויים לראות יותר ויותר בתי עסק בתוצאות החיפוש ב 30 ימים הקרובים. ובכן, אם אתם גרים בארה”ב, ברזיל או הודו 🙂