חדשות הפרסום בפייסבוק
מה שמעניין אותך באמת!

פייסבוק משנה את כלל ה 20% טקסט במודעות ממומנות

כבר זמן מה שפייסבוק כפו על המפרסמים לכלול בתמונות במודעות הממומנות לא יותר מ 20% טקסט, מודעות שלא עמדו בכלל זה לא פורסמו. פייסבוק אפילו הציעו סרגל כלים שיבחן את המודעה טרם פרסומה על מנת לעזור למפרסמים בכלל זה. כעת, יצאה החברה בהודעה כי הכלל מבוטל ובמקומו ישנן 4 קטגוריות שבוחנות את המודעה בצורה שונה לגמרי.

facebook20ruleApril

בעת כתיבת מודעה פרסומית ישנן 4 קטגוריות אפשריות:
Image Text: OK .1
Image Text: Low .2
Image Text: Medium .3
Image Text: High .4

מה זה אומר?? ככל שיורדים בקטגוריות הקהל שיראה את המודעה הולך ומצטמצם. OK =הטקסט בתמונת המודעה הוא בגבול הנורמה והמודעה תוצג כרגיל. Low = הטקסט עובר את הנורמה וקצת פחות קהל יראה את המודעה. Medium =משמעותית פחות קהל יראה את המודעה. High =סביר להניח שהמודעה לא תוצג כלל!

ישנן מספר מודעות יוצאות מן הכלל: כרזות של סרטים, עטיפות ספרים, עטיפות אלבומים, מוצר שמוצג במלואו, פוסטרים של הופעות/ אירועי ספורט, צילומי מסך של משחקים ואפליקציות, אינפוגרפיקה.

ולסיום, מה נחשב לטקסט ב Image עפ”י פייסבוק?
● לוגו שכולל טקסט
● Watermark
● מספרים

בהצלחה!!!