חדשות הפרסום באאוטבריין
מה שמעניין אותך באמת!

פייסבוק הכריזה על שימוש בצ’ט של אאוטבריין!

בחודש שעבר אאוטבריין פרסמו את הצ’ט החדש שלהם והביעו תקווה כי בסופו של תהליך, יגיע הצ’ט גם למסנג’ר של פייסבוק. היום, בכנס המפתחים של פייסבוק, ה­ F8 הודיעו כי החידוש הבא של פייסבוק יהיה בתחום הנגישות של מפרסמים במסנג’ר. מה הדבר אומר? שאאוטבריין קיבלה את מה שציפתה לו ואכן פייסבוק ישתמשו באלגוריתם שפיתחה, כך ש 900 מיליון המשתמשים יוכלו לבקש באמצעות הצ’ט את התוכן שהם מעוניינים לקרוא.

communications concept: girl using a digital generated phone with chat on the screen. All screen graphics are made up.

שני חידושים נוספים הקשורים במסנג’ר:
1 .הזמנת שירותים מבתי עסק דרך הצ’ט­ בכנס הודגם כיצד ניתן להזמין משלוח פרחים ללא הצורך להתקשר או להכנס לאתר האינטרנט, כל תהליך ההזמנה דרך המסנג’ר!
2 .הודעות ממומנות-­ החברה נזהרת בדבריה בתחום זה, אך החידוש הוא שהודעות ממומנות יוכלו להשלח לקהל היעד דרך המסנג’ר. תהליך זה יהיה הדרגתי על מנת לא להעמיס על הגולשים.