חדשות הפרסום בפייסבוק
מה שמעניין אותך באמת!

השינוי הבא באינסטגרם – פוסטים לא יופיעו בסדר כרונולוגי

בעקבות חברת האם (פייסבוק), אינסטגרם משנה את האלגוריתם של הופעת התוכן כך שהוא לא יופיע בסדר כרונולוגי כפי שאנו רגילים. מה הדבר אומר? ה”פוסטים” בפיד שעד עתה ראינו הופיעו לפי סדר העלאתם, מרגע הפעלת האלגוריתם החדש פוסטים אלו יופיעו על פי התנהגות הגולש. כלומר, האלגוריתם יעקב אחר התנהגות הגלישה שלכם, איזה משתמשים אתם מבקרים, לאילו אתם מגיבים ואיזה תוכן אתם בוחרים לציין שאהבתם. לאחר שלמד את התנהגות זו, התוכן שתראו בתחילת השיטוט יהיה זה שהכי מתאים לכם.

instegram

את הסיבה לשינוי זה הסביר קווין סיסטורם, מייסד שותף של אינסטגרם, לעיתון הניו-יורק טיימס: “כיום, המשתמשים מפספסים בממוצע כ 70% מהפוסטים בפיד, כאשר האולגירתם יכנס לתוקף הוא ידאג ש- 30% מהפוסטים שהמשתמש כן רואה, יהיו ה 30% הטובים ביותר”. סיבה נוספת הינה שמשתמשים עוקבים אחר משתמשים אחרים שנמצאים באיזורי זמן שונים ברחבי הגלובוס ועלולים לפספס תוכן שחשוב עבורם.

אל דאגה, החברה טוענת כי המהלך איננו מידי וכי הוא לא יקרה בבת אחת, אלא בוחרים לעשות זאת בצעדים שקולים תוך למידה של תגובות המשתמשים לשינוי וביצוע התאמות בעקבותן.

איך זה משפיע על פרסום? על פי ההודעה הרשמית של אינסטגרם, הדבר אינו משפיע כלל. אך אם נחשוב על זה, ככל שיותר משתמשים יכנסו לתוכן שתציפו באינסטגרם, הם לא יוכלו לפספס את התכנים העתידיים שלכם כיוון שהם יהוו חלק מה- 30% תוכן הרלוונטי עבורם.