מדריכי פרסום באאוטבריין
בפחות מ-30 שניות!

כיצד מפלחים קהל על פי איזור גיאוגרפי בטאבולה?

קהל – הוא בעצם העניין שלשמו התכנסנו כאן, מאחר וטאבולה היא פלטפורמה שמטרתה לחשוף תכנים לקהלים שונים, דרך פרסום באתרים מגוונים. כאשר אנחנו מכירים את הקהל שלנו, את תכונותיו ואת תחומי העניין שלו, אנחנו יכולים לחדד ולמקד את הפניה אליו, על מנת לשפר את אחוזי ההמרה. טאבולה מאפשרת לנו לקבל נתונים על הקהל שלנו, למשל, מיקומו הגיאוגרפי.

כיצד תעשו זאת?

התחברו לחשבון בטאבולה דרך

http://backstage.taboola.com/backstage/login

הקלידו יוזר וסיסמה ולחצו על SIGN IN

a

בתפריט הצד, בחרו Campaign Summary

b

לחצו על לחיץ טווח הזמן

c

בחרו מתוך החלונית שנפתחה את טווח הזמן הרצוי לכם מתוך הטווחים הנתונים, או מתוך תאריכים שבחרתם (Customized date range)

d

תוכלו לסנן את התוצאות על ידי לחיצה על By Country (לפי מדינה)

e

By Regionעל פי אזורים בארץ

f

או על פי DMA למפרסמים לקהלים בארה"ב (Designated Market Area – מחוזות המוגדרים על ידי Nielsen Media Research).

g

הפילוח הגיאוגרפי של הנתונים על ידי טאבולה עדיין איננו מדויק לגמרי בנוגע לישראל, אבל טאבולה משפרת ומשתפרת כל הזמן, כך שכדאי כבר עכשיו להכיר גם את האופציה הזו.