מדריכי פרסום בגוגל
בפחות מ-30 שניות!

איך ליצור מודעה בג’ימייל (GSP)?

אחד מערוצי קידום המכירות היעילים ביותר, הוא הפרסום במייל, וכיום, כשלכל אחד יש לפחות חשבון Gmail אחד, ברור לגמרי שהופעתו של ה- Gmail Sponsored Promotions, או בקיצור GPS, הייתה השלב ההגיוני והטבעי באבולוציה של הפרסום וקידום המכירות.

איך זה נראה אצל הנמען?

ה-GPS ינותבו ללשונית קידומי מכירות (Promotions) וימוקמו בראש המיילים. למודעות GPS שני שלבים: המודעה המכווצת, אשר נראית כהודעת מייל, עליה יכולים הנמענים להקליק כדי להרחיב אותה, והמודעה המורחבת, אשר מכילה מדיות ומידע. המודעה המכווצת, הטיזר, מכילה עד 25 תווים בשורת הנושא, עד ל-100 תווים בגוף ההודעה, שם החברה ואייקון של 50X50 פיקסלים ללוגו. ההקלקה על המודעה המכווצת הינה בתשלום, אולם פעולות אחרות שייעשו לאחר מכן במודעה המורחבת (למשל, העברה הלאה או שמירה) אינן כאלה.

כיצד תעשו זאת?

התחברו לחשבון האדוורדס שלכם וצרו קמפיין מדיה חדש

1

הקליקו על כפתור + קמפיין

2

 

מהרשימה בחרו ברשת המדיה בלבד

 

3

בצעו את כל הדרוש כרגיל. ברגע שתראו בתחתית את כפתור דלג על יצירת קבוצת מודעות, לחצו עליו

4

היכנסו לקמפיין החדש שיצרתם ללשונית מודעות והקליקו על כפתור +מודעה

5

מחלון הגלילה שנפתח בחרו גלריית מודעות

6

בגלריית המודעות בחרו במודעות Gmail ולחצו על צור

7

בחלון שיפתח, תוכלו ליצור את פורמט המודעה הנחוץ לכם.

8