מדריכי פרסום בפייסבוק
בפחות מ-30 שניות!

כיצד ליצור קהל דומה (look a like) בפייסבוק לקהל המבקרים באתר שלי?

פניה לקהל היעד המתאים היא אחת מהדרכים להבטיח כי מודעה אכן תבצע את המוטל עליה ותשיג את היעדים והמטרות שאנחנו מציבים לה. ישנן דרכים רבות לגלות מיהו קהל היעד שלכם, אולם אחת מהיעילות ביותר הינה "העתקת" נתוניהם של הגולשים באתר שלכם, ניתוחם ושימוש בהם לצורך מיטוב ושיפור קהל היעד במודעות בפייסבוק.

זוכרים את המדריך כיצד לעשות רימרקטינג בפייסבוק למי שביקר באתר העסק? הסברנו בו כיצד ליצור פיקסל שילווה את המבקרים באתר שלנו, גם כאשר הם נכנסים לפייסבוק.

הפעם, נשתמש בפיקסל השימושי הזה כדי לטרגט את המודעות שלנו כך שתגענה לעיניהם של אנשים הדומים לאלה שביקרו באתר שלכם, מכיוון שגם הם, למרות שלא ביקרו באתרכם, עשויים להיות רלוונטיים עבורכם מבחינה שיווקית.

כך תעשו זאת:

 בשלב הראשון, וודאו כי הפיקסל פעיל – לאחר התקנת פיקסל פייסבוק באתר, נווטו לדף שהפיקסל הוצב בו. במידה והפיקסל פעיל, הפיקסל ישלח מידע בחזרה לפייסבוק, אשר ישתקף בצורת פעילות בדף מנהל המודעות – https://www.facebook.com/ads/manager/account/.

בשלב הבא, אם אתם נמצאים בתוך החשבון שלכם, עברו ללשונית קהלים,

a

או היכנסו לקישור:

https://www.facebook.com/ads/manager/audiences/manage

לחצו על צור קהל (או, במקרה הנשי – צרי קהל 🙂 )

b

מחלון הגלילה, בחרו קהל דומה

c

בחלון שנפתח

d

לחיצה על הצגת אפשרויות מתקדמות תפתח בפניכם אפשרויות הגדרות נוספות.

e

בחלון זה:

בחרו מקור לנתונים ומדינה לקהל

בחרו את מספר הקהלים שתרצו ליצור

כוונו את המחוונים כדי לבחור באיזו מידה הקהלים יהיו דומים למקור ממנו נלקחו הנתונים.

לחץ על לחיץ צור קהל (או, שוב, במקרה שלנו צרי קהל).