מדריכי פרסום בגוגל
בפחות מ-30 שניות!

האם ניתן לייצר אופטימיזציה אוטומטית בגוגל אדוורדס?

כאשר אתם יוצרים קמפיין בגוגל אדוורדס (או בכל פלטפורמת פרסום אחרת), אתם משקיעים בו כסף רב. על מנת למטב את התוצאות המתקבלות בשיטת הפרסום שבה אתם משלמים על חשיפה או הקלקה, תצטרכו לבצע אופטימיזציה של הקמפיין. פירושו של דבר הוא שתצטרכו לחדד ולמקד את הקמפיין, כך שיפנה בדיוק לקהל היעד שלכם (לדוגמה, אם אתם מציעים שירותי אינסטלציה באזור חולון וסביבותיה, קליקים מקריית שמונה, אילת או באר שבע אינם רלוונטיים עבורכם ורק מבזבזים את התקציב שלכם).

גוגל אדוורדס מעמידה לרשותכם מספר כלי אופטימיזציה, אשר יסייעו לכם במלאכה:

מיקוד אוטומטי ברשת המדיה – מיקוד זה מאפשר לכם להגיע באופן אוטומטי ללקוחות שמיקוד אחר שלכם לא היה כולל אותם. למיקוד זה שני סוגים: מיקוד שמרני ומיקוד אגרסיבי, כאשר מיקוד אגרסיבי יאפשר לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים יותר מהשמרני. הסבר מפורט על אופן הביצוע תוכלו למצוא בדף העזרה הרלוונטי של גוגל אדוורדס, כאן.

כלי אופטימיזציית ההמרות – כלי נוסף שמעמידה גוגל אדוורדס לרשות המפרסמים, מסייע לכם לבצע אופטימיזציה בזמן אמת על הצעות מחיר, כדי להגיע ל-ROI המקסימלי שתוכלו להפיק מהמודעות שלכם. מידע נוסף, בקישור הבא.

כיצד תעשו זאת?

התחברו לחשבון האדוורדס שלכם ולחצו על לשונית קמפיינים

1

היכנסו לקמפיין הרצוי ובחרו בלשונית הגדרות

2

גללו למטה עד לאסטרטגיית הצעת מחיר

3

לחיצה על ערוך תפתח לכם את החלון הבא:

4

בחלון הגלילה לחצו על החץ ובחרו באופטימיזציית מחיר לקליק

5

לחצו על שמור.

6