מדריכי פרסום בפייסבוק
בפחות מ-30 שניות!

כיצד קובעים רדיוס גיאוגרפי מדויק בטרגוט מודעות פייסבוק?

למודעות בפייסבוק ישנן הרבה פרמטרים המסייעים לכם בטרגוט מדויק ככל האפשר. אחת מהאפשרויות המוצלחות ביותר שלהן, היא היכולת לפנות לקהל יעד באזור גיאוגרפי מסוים. כי, למשל, נאמר שיש לכם בית עסק מסוים בירושלים, אשר נשען על קהל מקומי. אין טעם שתשקיעו את מרצכם בפניה אל לקוחות מאזור הדרום, שאולי יקליקו על המודעה שלכם (ואתם תשלמו על כך), אבל לא יהפכו ללקוחותיכם. לכן, אחת ההגדרות החשובות ביותר בזמן יצירת מודעת פרסום בפייסבוק, הוא ה-Locations.

כיצד תעשו זאת?

כאשר אתם יוצרים מודעה חדשה, שימו לב במיוחד לחלון AD SET המסייע לכם בהגדרת קהלים ותקציב.

social4img1

social4img2

החלק הזה:

social4img3

הוא זה שיאפשר לכם לטרגט את קהל היעד ברדיוס הרצוי לכם.
תוכלו להקליד בחלון שם מדינה, עיר, מחוז, מיקוד (פחות יעיל עבור ישראלים) או כתובת מדויקת.

social4img4

לאחר שתקלידו, לחיצה על החץ ליד הכתובת תפתח לכם גלילה ובה תוכלו לבחור את הרדיוס רצוי לכם.

social4img5

הלחיץ הזה
social4img6

יאפשר לכם לבחור בין תושבי המקום, כאלה שעברו בו, או כאלה שביקרו בו לאחרונה.

social4img7

הגדירו את הנתונים בהתאם לצרכיכם, לחצו על Choose Ad Creative והמשיכו ביצירת המודעה שלכם.