מדריכי פרסום בגוגל
בפחות מ-30 שניות!

איך להוסיף תוספי הסבר למודעה בקמפיין חיפוש בגוגל אדוורדס?

מהם תוספי הסבר?

תוספי הסבר למודעה מאפשרים לכם לכלול טקסט נוסף שמיועד לרשת החיפוש. כך ניתן להציג מידע מפורט לגבי בית העסק, למשל, שעות פתיחה, מוצרים במבצע ושירותים מיוחדים. תוכלו לייעד אותם לסוגי מכשירי גלישה שונים ולתזמן את הופעתם, להפעיל אותם ברמת קמפיין או ברמת קבוצת מודעות.

מהן המגבלות?

התוסף מיועד רק לסוגי הקמפיינים “רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה” ו”רשת החיפוש בלבד”, הטקסטים מוגבלים ל-25 תווים והם חייבים לעבור אישור של גוגל בטרם פרסומם.

כיצד תעשו זאת?

הכנסו לחשבונכם דרך
https://www.google.com/adwords/

לחצו על הלשונית קמפיינים
ppc5img1

לחצו על שם הקמפיין אותו תרצו להגדיר
ppc5img2

לחצו על תוספי מודעות
ppc5img3

בלשונית הצג בחרו בתוספי הסבר להודעה
ppc5img4

לחצו על + תוסף
ppc5img5

לחצו על + הסבר חדש
ppc5img6

מלאו את הפרטים המתאימים בחלון שנפתח ולחצו שמור
ppc5img7

להוספת הסברים נוספים, השתמשו ב-+ הסבר חדש.
לאחר שסיימתם להזין את כל ההסברים הרצויים, לחצו על כפתור שמור בתחתית העמוד
ppc5img8

להרחבה על רשימת המגבלות החלות על תוספי הסבר, באתר מדיניות הפרסום של גוגל.