מדריכי פרסום בגוגל
בפחות מ-30 שניות!

איך עושים מחקר מילות מפתח?

כל איש SEO מתחיל יאמר לכם, כי מילות מפתח הן הבסיס לקידום במנועי החיפוש, בין אם ממומן או אורגני. לכן, כדי להצטייד במילות המפתח הנכונות לקידום, תידרשו לעשות מחקר מילות מפתח.

מוכנים? כך תערכו מחקר מילים

תחילה, מכינים רשימה של מילות מפתח וביטויים שיכולים לסייע לגולשים להגיע לאתר שלכם.
אם ניקח לדוגמה – מאלף כלבים,
מילות המפתח הראשוניות יכולות להיות:
מאלף כלבים
אילוף כלבים
אילוף כלבים גדולים
אילוף כלבים בחיפה

מומלץ להשתמש באופציית ההשלמה האוטומטית של גוגל, על מנת לקבל רעיונות נוספים, כמו בדוגמאות המצורפות:

seo1img1seo1img2seo1img3seo1img4

יש להיות יצירתיים ככל האפשר ולכתוב רשימה שתכיל את כל המוצרים והשירותים שתרצו לקדם. ככל שיהיו בידיכם יותר ביטויים, הכלי של גוגל יספק לכם רשימה עשירה יותר.

על מנת לקבל רעיונות נוספים, תוכלו להיעזר בכלי הזה, שגם בגרסתו החינמית יכול לסייע –
http://keywordtool.io/
ראו בתמונה:
seo1img5

את הרשימה שיצרנו, נכניס לכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל. השימוש בכלי ניתן לבעלי חשבון גוגל (Gmail), לכן התחברו לחשבונכם והכנסו לכלי:
https://adwords.google.co.il/KeywordPlanner

לחצו על חיפוש מילות מפתח חדשות באמצעות ביטוי, אתר או קטגוריה
seo1img6

יפתח החלון הבא:

seo1img7

 

שימו לב בעיקר לחלקו התחתון של החלון, בו תוכלו להגדיר ולדייק את ההגדרות למקסימום:

seo1img8

לאחר שסיימתם להגדיר, לחצו על קבל רעיונות

 seo1img9

 

לחצו על הלשונית רעיונות למילות מפתח

seo1img10

 

משקיבלתם את התוצאות תוכלו:
להעלים את עמודת תחרות, במידה ואינכם נזקקים לה, מאחר והיא רלוונטית לקידום ממומן בלבד (Adwords),

seo1img11

לסדר את ממוצע החיפושים בחודש לפי סדר עולה או יורד,

seo1img12

ולהוריד את הנתונים בקובץ CSV למחשבכם.

seo1img13

seo1img14

בהצלחה