מדריכי פרסום בגוגל
בפחות מ-30 שניות!

איך יוצרים יעד בגוגל אנליטיקס לדפי תודה?

הגדרת יעדים בגוגל אנליטיקס נחשבת למלאכה מורכבת, לא בגלל שהיא מסובכת טכנית לביצוע, אלא מאחר והיא דורשת הגדרת נכונה של ה-KPI (מדדי ביצוע) על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר.
מדד הביצוע הינה פעולה שמבצע הגולש אשר מצביעה על הגעה לפעולת היעד. כלומר, אם למשל, נגדיר כי המטרה הינה להביא את הגולש לדף סיום הרכישה, הגעתו של הגולש לדף הסיום תהיה מדד הביצוע שלנו.

בהדגמה של היום, מדד הביצוע שלנו יהיה דף התודה המופיע לאחר שהגולש סיים פעולה (כרכישה או מילוי פרטים). ודאו כי זהו הנתיב היחיד של הגולש להגיע לדף זה, ולכן, ברגע שיגיע אליו, ברור לנו כי ביצע את הפעולה שרצינו שיבצע.

כיצד נעשה זאת?

ניכנס לגוגל אנליטיקס: https://www.google.com/analytics

במידה ואין לכם חשבון, צרו אחד:

מלאו את הפרטים:
seo2img1

לחצו על קבל מזהה מעקב בתחתית העמוד
seo2img2

הגדירו בחלון הגלילה ישראל ולחצו אני מסכים

seo2img3

לאחר שיצרתם חשבון:
לחצו על הלשונית מנהל מערכת

 seo2img4

תחת הצג -> כל נתוני האתר בחרו בצור תצוגה חדשה

seo2img5

בשם תצוגת הדוחות – תנו שם
באזור הזמן לדיווח – בחרו ישראל
לחצו על לחיץ צור תצוגה מפורטת

  seo2img6

לחצו על יעדים

  seo2img7

לחצו על + יעד חדש

seo2img8

בשלב הגדרת יעד יעמדו בפניכם שתי אפשרויות:
תבנית או מותאם אישית
בחרו במותאם אישית ולחצו המשך

seo2img9

בתיאור יעד -> שם – הקלידו את שם היעד (במקרה שלנו – דף תודה)
בסוג – בחרו יעד
ולחצו המשך

seo2img10

seo2img11

תחת פרטי יעד -> יעד – ודאו כי צד ימין שווה ל-
בחלון הכתובת – במקום הנתיב המלא https://www.marketism.co.il/thankyou.html‏
השתמשו ב-‎/thankyou.html‏

seo2img12

אם תרצו, תוכלו להוסיף ערך להשלמת היעד  (ז”א כמה תרוויחו מהגעה ליעד הנתון).

seo2img13

את הפעולה סיימו בשמור.

seo2img14